Cojile de mere

Coaja merelor conține aproape jumătate din totalul de fibre pe care le are acest fruct și o treime dintre nutrienți. Merele sunt bogate în vitaminele C, A și K, precum și în potasiu și previne apariția cheagurilor de sânge pe artere. În coaja lor se mai găsesc și antioxidanți ce mențin funcționarea plămânilor și ajută la rezolvarea problemelor respiratorii. Un studiu citat de worldhealthinfo.net a arptat chiar că antioxidanții din coaja merelor protejează creierul, ajutp memoria și inhibă creșterea celulelor canceroase, scrie unica.ro.

Cojile de cartofi

Coaja de cartofi are mai mulți nutrienți decât restul legumei. Este bogată în fier, calciu, potasiu, magneziu și vitaminele B6 și C, iar 100 de grame de coaja are de 7 ori mai mult calciu și de 17 ori mai mult fier decât cartoful în sine. Fierbe cartoful în coajă și încearcă să îl mănânci în întregime.

Horoscopul SANATATII: descopera ce iti rezerva astrele in aceasta saptamana

foto interior si prima pagina: Take Photo, Shutterstock

Coaja de castravete

Coaja de castravete conține aproape întreaga cantitate de antioxidanți, fibre și potasiu care se găsește în legume. Este bogată și în vitamina K, așa că nu mai curăța castravetele la următoarea salată.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

Horoscopul SANATATII: afla ce iti rezerva ASTRELE in aceasta saptamana
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: