Cireşe de mai: 3 motive surprinzătoare să le mănânci

Cireşe de mai: 3 motive surprinzătoare să le mănânci
Kudika
10 Mai 2018

Cireșele sunt fructe foarte sărace în calorii (un bol de cirese are doar 87 de calorii, 22 grame de carbohidrați, 1 gram de proteine și 3 grame de fibre), dar cu un conținut mare de fitonutrienți.

Cireșele sunt fructe foarte sărace în calorii (un bol de cirese are doar 87 de calorii, 22 grame de carbohidrați, 1 gram de proteine și 3 grame de fibre), dar cu un conținut mare de fitonutrienți. Culoarea roșie este dată de antociani, care conferă cireșelor proprietăți antioxidante. Aceste fructe reprezintă și o importantă sursă de vitamina A, fiind bogate în betacaroten. Ele mai contin și multe dintre vitaminele din complexul de vitamine B, vitamina C, acid folic, niacină si riboflavină, precum si cantități semnificative de fier, magneziu și potasiu.

Cireşele de mai - care sunt beneficiile pentru sănatate ale cireșelor?

1. Ajută la îmbunatățirea somnului

Cireșele reprezintă una din puținele surse naturale de melatonină, un hormon care scade temperatura corpului provocând somnolență. Melatonina reglează ritmul cardiac și ciclul de somn al organismului.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri