"De ce sunt oamenii triști: sunt prizonieri în povestea lor personală. Toată lumea crede că scopul vieții este să urmeze un plan. Nimeni nu se întreabă dacă acest plan e al lui sau a fost creat de altcineva. Strâng experiențe, amintiri, lucruri și idei ale altora, iar asta e mai mult decât pot duce. Însă își uita propriile vise." - Paulo Coelho

Ti se pare ca viata este trista? Iata cum sa scapi de negativism!

foto interior si prima pagina: PopTika Shutterstock

Cucerește-ți fricile și deblochează-ți viața. Cum? Avem noi câteva idei simple și eficiente:

1. Ai încredere în tine

Pentru ca legea atracției să funcționeze cu adevărat pentru tine, trebuie să înveți să fii deschisă, să dai frâu liber sentimentelor tale, să îți asculți inima. Mai exact, să ai încredere în tine și să fii deschisă să îți cucerești temerile.

În momentul în care trebuie să iei câteva decizii importante, ascultă sfaturile primite de la oamenii din jurul tău, însă bazează-te pe intuiție deoarece aceasta nu dă greș niciodată.

Chiar și în momentele dificile, caută în adâncul sufletului tău puterea de a merge mai departe. Aceasta există, trebuie doar să o găsești. Și nu renunță niciodată.

2. Emotia atrage aceeasi emotie

Învață să fii mai atentă la emoțiile pe care le ai, la stările de dispoziție, la ce simte inima ta. Fiecare stare pe care o ai, fie ca într-o zi simți că ești cea mai fericită persoană din lume, fie că în următoarea zi nu mai ai chef de nimic și ești extraordinar de tristă, este transmisă în Univers. Trebuie să știi care este tipul de semnal pe care îl trimiți în mod constant Universului.

Dacă trimiți fericire, vei primi la rândul tău fericire. Dacă trimiți stări de anxietate, teamă, frică... vei primi aceleași emoții în schimb.

Iată un exercițiu foarte simplu: Găsește o mantră și rostește-o dimineață, înainte de a pleca din casă, de câteva ori (fie la dus, fie în timpul machiajului). Cel mai bine este să o rostești cu voce tare, însă o poți spune și în gând.

Mantra pe care ți-o recomand este: "Respir fericire, trăiesc fericire, atrag fericire!"

3. Gândește-te la cum te simți și află care este motivul din spatele acestor stări

Petrece câteva minute pe zi în liniște și încearcă să te concentrezi asupra stărilor pe care le ai, asupra emoțiilor pe care le simți. Cum ești? Optimistă sau pesimistă? Care este motivul pentru care ai aceste stări? Încearcă să îți dai seama de acesta și să lucrezi la îmbunătățirea acestui lucru. De asemenea, poate fi util să începi câteva exerciții frumoase și simple pentru a te concentra mai mult pe gândurile pozitive. Cum? - cu ajutorul afirmațiilor pozitive, pe care să le rostești de mai multe ori în fiecare zi.

Un alt exemplu al unui exercițiu foarte simplu ar fi să începi un jurnal al recunoștinței. În fiecare zi (dimineața, imediat ce te-ai trezit, sau seara, înainte de a merge la culcare) scrie 3-5 lucruri pentru care ești recunoscătoare. Ține jurnalul lângă tine, pe noptiera astfel încât să nu uiți de acest obicei.

Dezvoltare personala: 5 carti care m-au ajutat sa imi schimb viata
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Vizionare placuta