Kudika
13 Iunie 2019

Fructele au de regula mult zahăr, de aceea nu trebuie consumate seara, dar atunci când ții o dietă, este bine să ai în vedere fructele cu puține calorii, pe care să le consumi cu încredere pe toată perioada curei.

Fructele sunt absolut necesare în dieta zilnică,chiar și atunci când ești la cură de slăbire. Este cunoscut faptul că fructele au mult zahăr,de aceea nu trebuie consumate seara,ci neapărat la 1-2 ore după micul dejun,separat de orice fel de alimente. Atunci când ții o dietă,este bine să ai în vedere fructele cu puține calorii,pe care să le consumi cu încredere pe toată perioada curei.

Piersicile și nectarinele sunt fructe răcoroase și foarte bune,mai ales pe timp de vară. Conțin 40 de calorii la 100 de grame și sunt foarte benefice pentru sistemul nervos,sistemul imunitar și țin departe posibile afecțiuni cardiovasculare. Iar dacă ai probleme cu hipertensiunea,bronșita,anemia sau afecțiuni renale,piersicile sunt excelente în lupta cu acestea.

Gutuia are doar 28 de calorii la 100 de grame și este foarte bogată în potasiu,care scade presiunea vasculară,întărește gingiile și ajută la remineralizarea dinților,elimină toxinele din organism și luptă cu oboseala.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto main: pixabay

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: