Ghid de alimentatie in functie de varsta: Ce sa mananci la 20, 30 si 40 de ani

Ghid de alimentatie in functie de varsta: Ce sa mananci la 20, 30 si 40 de ani

Iata ce trebuie sa mancam la 20, 30 si 40 de ani pentru a ne mentine in forma si a avea un organism sanatos.

La 40 de ani

La 40 de ani, trebuie sa te concentrezi pe sanatatea ochilor si reducerea inflamatiilor din corp.

Alimentele de baza pentru tine includ:

  • Anghinarea purifica si protejeaza ficatul. Are, de asemenea, un efect diuretic slab asupra rinichilor. Unele studii au aratat ca anghinarea poate regenera de fapt tesuturile hepatice.
  • Algele marine sunt bogate in iod, important pentru buna functionare a tiroidei.
  • Semintele de floarea-soarelui sunt bogate in vitamina E, acid folic, seleniu si magneziu, fiind benefice pentru sanatatea cardiovasculara si mintala.
  • Semintele de susan contribuie la o tensiune arteriala sanatoasa
  • Orezul brun este bogat in fibre si poate ajuta la reducerea colesterolului si imbunatatirea digestia.
  • Spanacul, bogat in vitamine, clorofila, beta-caroten si luteina, este esential pentru sanatatea ochilor.
  • Nuca de cocos, bogata in fibre, ajuta la combaterea virusurilor si bacteriilor.
  • Sardinele, bogate in omega-3, sunt o buna sursa de calciu.

Foto prima pagina: Pressmaster, Shutterstock

Vizionare placuta


Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose...

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri