Turmeric, spirulină, chlorella. 3 super alimente pe care este indicat să le consumi zilnic

Turmeric, spirulină, chlorella. 3 super alimente pe care este indicat să le consumi zilnic
Kudika
15 Iunie 2020

Fie că este vorba despre un latte delicios sau un smoothie savuros, cred că este o idee bună să te împrietenești cu aceste 3 super alimente: turmeric, spirulină și chlorella.

Extrem de prețuite de nutriționiștii de peste hotare și adoptate deja la micul dejun al starurilor, turmericul și cele două alge fac minuni atunci când vine vorba despre sănătate și frumusețea pielii.

Chlorella și spirulina sunt ambele alge de apă dulce – surse valoroase de acizi grași esențiali, proteine vegetale, antioxidanti și clorofila. Chlorella este și chelator neprețuit în procesele de detoxifiere, mai ales când vine vorba despre detoxifierea de metale grele.

Turmericul este un puternic antiinflamator folosit de secole în medicina Ayurvedică, iar în combinație cu ghimbirul efectele sale curative sunt potențate. Turmericul este apreciat de naturopați și nutriționiști pentru că ajută în tratamentul multor afecțiuni: colesterolul mărit, depresie, gingivita, sindromul premenstrual și nu numai. În medicina ayurvedică, se crede că acționează ca un antiviral, antibacterian și antiparazitar și a fost folosit de mult timp pentru a trata diabetul alimentar, reumatism, osteoartrită, memorie și afecțiuni ale pielii precum eczema.

În plus, studii recente au demonstrat că îmbunătățește funcțiile cognitive și starea de spirit a celor care îl consumă în mod regulat.

Cred ca cele povestite mai sus ar trebui sa ne motiveze sa acordam mai multa atentie acestor super foods. Personal recomand a fi consumate în fiecare dimineață în smoothie-uri sănătoate. Mai jos o rețetă de smoothie extrem de apreciată de comunitatea noastră!”, explică Andreea Abraham, nutriționist Nutrimetrics.

YELLOW SMOOTHIE - smoothie cu efect antiinflamator și cu proprietăți antioxidante dovedite

Turmericul este superstarul acestui smoothie care ar trebui să coloreze măcar o dimineață pe săptămână. Această rădăcină este folosită în medicina indiană și chineză de secole, pentru că este un antiinflamator puternic, cu proprietăți antioxidante dovedite. Să nu îl evităm!

Rețeta:

1 banana
¾ pahar kefir (kefirul poate fi înlocuit cu lapte vegetal)
½ pahar mango congelat sau fresh
1 linguriță rasă de pudră de turmeric
Opțional: o cupă de proteină vegetală (și în cazul acesta putem adăuga și puțină apă plată)

Se pune totul într-un blender, se amestecă bine. Dacă preferi alimentele reci, poți adauga și 2 cuburi de gheață.

Featured foto by natashamam via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri