Cu o zi inaintea casatoriei sale de sambata (20 iunie) cu fostul ei antrenor personal, Daniel Westling, Printesa Victoriei a Suediei, a aparut la receptia nuntii gazduita de Prim-Ministrul Suediei in cladirea Primariei, intr-o creatie cel putin la fel de impresionanta vizual ca rochia de mireasa. Era un eveniment oficial iar rochia mov pal, un unicat creat special de Elie Saab pentru Printesa, se incadra perfect in peisajul formal, pastrand o nuanta feminina si tinereasca in croiala care astfel nu numai ca flata silueta Altetei Sale, ci ii si incununa subtil ultima zi ca domnisorica. Acest specimen rapitor de Couture era confectionat din crep si petrecut peste mijloc pentru a se opri in stanga intr-un ornament aplicat, si a cadea apoi pana putin dupa genunchi in volane. Detaliile din organza, ciorchini de petale presarati cu margelute, se inlantuiau natural intre piept si talie, ca floricelele pe-o ramura - fiind dublate de o clama insolita prinsa in parul Victoriei. Printesa a ales pantofi aurii si o poseta-plic care sa se asorteze, evenimentului si look-ului deopotriva – insa cel mai atragator accesoriu era cel “purtat” pe bratul stang, logodnicul (acum deja Principele) Daniel Westling. Gurile rele din media acelor taramuri reci sunt mai putin inamorate de privelistea noii perechi din Familia Regala. Ele citeaza crize grave de incredere pe care monarhii le intampina in general, in toata lumea, din partea asa-zisilor “supusi”. Daca odinioara capetele-ncoronate aveau prerogative absolute sau pe-aproape, care le-ar fi permis reducerea opiniilor anti-regaliste la tacere, acum majoritatea, inclusiv membrii Casei Regala Bernadotte din care face parte actualul rege al Suediei (Carl Gustaf al XVI-lea, tatal Printesei Victoria), au un rol redus – care, spun unii, ar trebui eradicat cu totul.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: