Comunicat de presa Wiesana, unul din primele branduri de margarina de pe piata din Romania, apreciata de consumatori pentru calitatea superioara si produsele variate, se relanseaza din toamna aceasta cu o noua gama dedicata alimentatiei echilibrate: Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi. Wiesana Light contine doar 25% grasime si este singura margarina light din segmentul premium,iar Wiesana Zi de Zi, are o noua reteta, cu un continut de 40% grasime, care o face mai fina, mai cremoasa si mai gustoasa. Dezvoltate in urma unui studiu amplu de cercetare, noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi contin un mix optim de uleiuri de floarea soarelui si rapita. Reteta adauga gustului savuros si aromei fine o sursa naturala de sanatate: acizii grasi Omega 3 si Omega 6, precum si vitaminele E, A si D3 – esentiale pentru o dieta corecta. „Noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi au fost special dezvoltate pentru consumatorii cu un stil de viata modern care doresc o dieta echilibrata. Sanatatea a devenit o preocupare zilnica pentru tot mai multi romani, insa si pentru brandul Wiesana.” – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania. „Am pregatit o noua campanie de comunicare pentru brandul Wiesana care sustine atat noile retete Wiesana Light si Wiesana Zi de Zi, cat si aparitia pe piata a noului ambalaj – caserola rectangulara – creata pentru a fi in armonie cu noua pozitionare. <<Arati bine daca te simti bine>> este mesajul pe care il transmite Wiesana prin noile retete si noua campanie de comunicare”. – Andreea Toloaca, marketing manager Orkla Foods Romania.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: