Kudika
22 Mai 2017

Fasolea verde aduce numeroase beneficii organismului nostru, putand fi consumata si preparata in diverse moduri. Are un continut bogat de proteine si fibre, o serie bogata de vitamine, atat liposolubile cat si hidrosolubile, minerale si acizi grasi omega 3.

Pe vremuri, fasolea verde era denumita "carnea saracului", datorita continutului mare de proteine. Aceasta este originara continentului american, fiind adusa de catre spanioli in secolul al XVI-lea in Europa.

Fasolea verde aduce numeroase beneficii organismului nostru, putand fi consumata si preparata in diverse moduri.

Are un continut bogat de proteine si fibre, o serie bogata de vitamine, atat liposolubile cat si hidrosolubile (vitamina A, provitamina A (beta caroten), gama din complexul de vitamine B, vitamina C, vitamina K), minerale (calciu, fier, potasiu, magneziu, cupru, chiar si fosfor etc.) si acizi grasi omega 3.

Fasolea verde contine o cantitate foarte mare de apa (circa 90%) si este o sursa buna de acid folic (care previne defectele tubului neural ale fatului) si care, impreuna cu vitamina B12, este esential pentru sinteza ADN-ului si pentru diviziunea celulara.

Citeste continuarea pe Realitatea.net

foto interior si prima pagina: leonori Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: