Unilever Food Solutions vine in ajutorul bucatarilor si proprietarilor de restaurant pentru ca acestia sa ofere mancare mai sanatoasa clientilor. Solutia propusa consta in folosirea principiilor unei “Nutritii seducatoare”, care ii inspira pe bucatari sa faca mici schimbari preparatelor sanatoase, facandu-le pe acestea mai atractive pentru consumatori.
La nivel global**, 66% dintre cei care iau frecvent masa in oras si-ar dori versiuni ceva mai sanatoase ale felului de mancare preferat, iar 58% dintre respondentii romani au declarat ca sunt dispusi sa inlocuiasca o parte a meniului cu un fel mai sanatos.
In opinia celor chestionati, intre schimbarile pe care restaurantele ar trebui sa le adopte pentru a face meniurile mai sanatoase se numara folosirea unor ingrediente proaspete, pregatirea preparatelor pe gratar si oferirea unor feluri de mancare cu continut scazut de grasimi.
* Studiul Perceptions and Practices related to Healthy Eating a fost realizat in martie 2012 de IMAS Marketing si Sondaje pentru Unilever Food Solutions pe un esantion de 300 de respondenti cu varste intre 18 si 64 de ani, din Bucuresti, care iau masa in oras cel putin o data pe saptamana pentru micul dejun, pranz sau cina. Aceste persoane se caracterizeaza printr-un venit peste medie (peste 1500 lei/luna) si educație medie si superioara.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Ramona Gabor, secretele siluetei sale de fotomodel: Am grijă la ce fel de mâncare ajunge în corpul meu...
- Top 3 cele mai versatile legume de vară
- România Reinterpretată la petrecerea TBF: Mâncare Tradițională Gourmet, Gheorghe Zamfir, Phoenix, Orchestra Simfonică București
** Seductive Nutrition este cel de-al treilea raport Raport Global Privind Meniurile realizat de Unilever Food Solutions. Cercetarea a fost realizata de BrainJuicer, in parteneriat cu Salt PR, pe baza unui chestionar aplicat unui numar de 5000 de oameni din 10 tari (SUA, Marea Britanie, China, Germania, Rusia, Brazilia, Turcia, Polonia, Africa de Sud si Indonezia), care mananca in oras cel putin o data pe saptamana.