comunicat de presa

Nu este o istorie scrisa in scopuri evidente de marketing, ci o istorie verificata, cat se poate de reala si regasita in arhivele brand-ului, insa mai ales in dulapurile doamnelor de-a lungul a catorva generatii. Decadele care au generat cele mai importante schimbari la nivel de imagine si perceptie a vestimentatiei, in care totul a parut posibil, in care siluetele propuse au incitat si au devenit obsesii frumoase in oglinda timpului, se confunda cu parcursul La Redoute intr-un mod admirabil.

In anul 1928, la Roubaix, in nordul Frantei, vedea lumina tiparului primul catalog La Redoute, intr-un format de poseta, cu doar 16 pagini in care erau prezentate aproximativ 40 de piese vestimentare tricotate, realizate in filaturile familei Pollet. In prezent, catalogul La Redoute, se constituie intr-un adevarat ghid de stil si inspiratie, cuprinzand atat sectiunile cu piese vestimentare, accesorii si lenjerie dedicate femeilor, barbatilor si copiilor, cat si zone importante cu elemente de decoratiuni interioare sau accesorii pentru casa.

Rivalizand cu marile publicatii de moda, consistente ca volum si informatii mai cu seama in lunile martie si septembrie (numerele speciale axate pe tendintele de sezon, care numara sute de pagini), catalogul La Redoute reflecta tendintele de sezon in aproximativ 700 de pagini, vorbeste clientilor in 18 limbi si este distribuit in nu mai putin de 13 milioane de exemplare. Va invitam sa-l rasfoiti virtual.

La Redoute si democratizarea modei

La Redoute nu s-a multumit doar sa imprime garderobei femeilor si barbatilor de pretutindeni un suflu modern, in cel mai pur stil frantuzesc, ci si-a dorit sa ofere clientilor sansa de a-si achizitiona la preturi accesibile, piese semnate de designeri celebri, legand cu acestia o complicitate creativa pe termen lung.

Prima colaborare La Redoute, menita sa democratizeze putin zona luxului, a fost pusa in practica in anul 1969, Emmanuelle Khan (fost model pentru Givenchy si Balenciaga) punandu-si amprenta asupra unei mini-colectii de 32 de piese exclusive.

Colaborarile cu nume celebre a continuat anii urmatori cu piese semnate Jean-Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Azzedine Alaïa, Yves Saint Laurent, Christian Lacroix, Sonia Rikyel, André Courrèges sau Yohji Yamamoto, iar pentru campaniile de imagine punctuale, s-au lasat fotografiate Vanessa Paradis, Isabelle Adjani, Emmanuelle Beart sau Chiara Mastroiani.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: