comunicat de presa

Pe 4 si 5 iulie, SMARK organizeaza prima editie a conferintei Marketing for Women, un eveniment ce isi propune sa faca lumina in relatia complicata dintre profesionistii din industria de marcomm si femeile din Romania, de multe ori portretizate cliseic sau foarte pe scurt in brief-urile campaniilor de comunicare.

Tema conferintei este una care se impune pe piata serviciilor de comunicare avand in vedere ca femeile sunt implicate la nivel local si global in majoritatea deciziilor de cumparare, chiar si atunci cand produsele sau serviciile au ca utilizatori finali barbatii.

sursa foto: DepositPhotos

De-a lungul celor doua zile de conferinta, peste 20 de speakeri romani si un invitat international vor dezbate teme relevante pentru cei intersati de cunoasterea consumatorului feminin.

Principalele teme abordate de conferinta sunt:

- Portretul consumatoarelor din Romania de azi: atitudini, comportamente de consum, trend-uri; - Consumul de media si canalele cu cele mai bune rezultate;

- Relatia femeilor din target cu brand-urile: de la trial pana la fidelizare;

- Abordari strategice ale diferitelor target-uri feminine: adolescente / fashioniste / mame / sotii;

- Influenceri si celebrity endorsement in comunicarea cu target-ul feminin;

- Best practices: campanii de comunicare cu rezultate spectaculoase si modalitati de integrare a insight-urilor in construirea unor strategii de comunicare de succes.

Informatii complete despre program si despre participarea la conferinta sunt disponibile pe site-ul oficial. Pentru toti cei care se inscriu pana la data de 17 iunie inclusiv este disponibil un pret de tip early bird, cu 15% reducere.

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: