Comunicat de presa
Mancaciosi suntem cu totii, unii constiinciosi, altii pofticiosi sau conservatori, unii norocosi, altii mereu la dieta. Prin intermediul aplicatiei de Facebook "Tu ce fel de mancacios esti?", Danone a aflat ce fel de mancaciosi sunt romanii.
31% dintre participantii inscrisi in aplicatia Danone "Tu ce fel de mancacios esti?" sunt constiinciosi - chilibrati, preocupati constant sa aiba o alimentatie sanatoasa, in timp ce 23% dintre acestia corespund profilului mancacios pofticios - impulsiv, genul care cedeaza tentatiilor culinare. Rezultatele aplicatiei arata ca 16% dintre respondenti sunt mereu la dieta, 15,5% sunt norocosi - cei care indiferent ce mananca nu au probleme cu greutatea, iar 14,5% dintre ei sunt conservatori - traditionalisti, care opteaza intotdeauna pentru mancaruri simple, cunoscute, de preferat cele facute in casa.
"Rezultatele aplicatiei vin sa confirme interesul romanilor pentru o alimentatie sanatoasa, dar si provocarile pe care le intampinam cu totii atunci cand e momentul sa aplicam principiile teoretice, recomandate de specialisti si sa ne construim dieta in viata de zi cu zi. Rolul aplicatiei a fost acela de a atrage atentia romanilor - intr-o nota usor amuzanta - asupra obiceiurilor alimentare actuale, dar si de a le oferi sfaturi si sugestii de mici schimbari sanatoase pe care le pot face in dieta zilnica, fara a renunta total la placerile de zi cu zi. Iar un astfel de bun obicei este cel de a manca zilnic iaurt, acest aliment consumat de peste 12000 de ani, care contribuie la un aport optim de calciu, proteine de buna calitate si fermenti lactici activi," spune Cristina Popescu – Director Comunicare, Danone Europa de Sud Est.
Aplicatia "Tu ce fel de mancacios esti?" a fost gazduita pe paginile de Facebook ale brandurilor Danone in perioada 30 septembrie-21 octombrie 2014 si a constat in completarea de catre participanti a unui chestionar cu 5 intrebari despre obiceiurile alimentare zilnice, in urma caruia aplicatia a generat un anume profil de consumator din cele 5 propuse de Danone. Fiecare profil a fost completat cu sfaturile doctorului Luiza Pirvu, consultant in Diabet, Nutritie si Boli Metabolice si de sugestii de iaurturi care pot sa completeze dieta zilnica.
Aplicatia a fost accesata de 2080 de persoane din care 92% au completat chestionarul pentru a-si afla profilul de mancacios.
Cele cinci tipologii de consumatori identificate de Danone in functie de obiceiurile alimentare sunt:
-
Kudika
Bourjois Healthy Mix - un boost de energie pentru tenul tau!
-
Kudika
INNA se alatura echipei AVON in calitate de ambasador
-
Kudika
EXOMEGA reda zambetul pielii atopice
-
Kudika
SOLE Luxury Boutique aduce pe piata locala produsele pentru...
-
Kudika
AFI Europe inchiriaza 5.200 mp brandului premium Peek&Cloppenburg...
-
Kudika
Copii mici, planuri mari
-
Kudika
Paiete, dantela si texturi pretioase pentru noile piese elegante de...
-
Kudika
Produse profesionale pentru ingrijirea parului Kava Kava
-
Kudika
ParkLake Shopping Center da startul reducerilor de iarna
Aceste tipologii au capatat un plus de vivacitate si umor prin ilustratiile realizate de Claudia Ilea, masteranda la Universitatea Nationala de Arte Plastice Bucuresti, pe care Danone a ales-o sa lucreze pe acest proiect.
Spune-ti parerea!