Dr. Mihaela Bilic ne-a povestestit despre noile sale planuri ce includ implicarea intr-o campanie realizata impreuna cu Danone Un iaurt pe zi si despre o viitoare carte ce se va numi Nutritia pentru intreaga familie si va fi redactata impreuna cu publicul.
“De ce am ales sa scriu o carte impreuna cu publicul? In primul rand consider acest fapt o apropiere de publicul meu, caruia vreau sa ii ofer raspunsuri la toate intrebarile, iar pe de alta parte vreau sa interactionez cu cititorii pentru a crea o carte asa cum si-o doreste fiecare”, mentioneaza dr. Mihaela Bilic.
Cea de a doua tema a intalnirii se va focaliza in jurul colaborarii nutritionistei cu renumita companie de lactate Danone prin implicarea in campania de educare “Un iaurt pe zi”. Mesajul pe care Mihaela Bilic si Danone vor sa il transmita este acela ca o nutritie sanatoasa pentru intreaga familie incepe cu un iaurt pe zi si ca lactatele, mai ales cele care contin probiotice, au un rol foarte important in alimentatia noastra. In felul acesta, campania "Un iaurt pe zi" ia startul prin intalnirea de marti, 8 decembrie.
Campania a fost conceputa din dorinta de a educa si informa publicul asupra importantei consumarii cel putin a unui iaurt in fiecare zi, deoarece acestea contin o sursa importanta de probiotice care ne ajuta sistemul digestiv prin impiedicarea dezvoltarii bacteriilor daunatoare si sintetizarea multor vitamine de care organismul are nevoie. Totodata, iaurtul reprezinta si o sursa foarte buna de calciu, asimilandu-se mai usor decat din lapte.