Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

“In ceea ce priveste modul in care publicul roman vede modelele care lucreaza in domeniu, mai bine sa nu mai vorbim. Perceptia generala, influentata de multe reportaje in cautare de senzational, este ca cele care lucreaza ca model videochat sunt niste prostituate. Ceea ce este, evident, atat de departe de adevar. Cine isi inchipuie ca videochatul este doar un simplu striptease pe internet, greseste. Grosul banilor nu se face din show-uri, ci din conversatii”, evidentiaza Nicolescu.

Cum in Romania nu exista un consum propriu-zis de astfel de servicii de videochat, modelele de la noi din tara discuta, in 99,9% din cazuri, cu clienti din strainatate. “Dintre acestia, 85% sunt din Statele Unite”, precizeaza managerul.

De ce prefera ei romancele? Nicolescu e de parere ca indrazneala si lipsa de inhibitii a modelelor ar fi principalele motive pentru care aceasta afacere merge atat de bine in Romania. In plus, a mai spus el, membrii fideli apreciaza cel mai mult zambetul romancelor si lipsa tabu urilor.

Cele mai cautate categorii de servicii sunt cele tematice: girls home alone, fetisurile si femeile mature.

“Exista si o categorie de gay, insa e neglijabila, ca cifre. Toate categoriile mentionate mai sus au fanii lor. De fapt, principiul de la care porneste intreaga afacere este ca nu exista femeie care sa nu fie placuta de anumiti barbati”, adauga Nicolescu. De asemenea, el a subliniat ca, in ciuda cererii mari, a optat sa nu ofere si servicii bazate pe activitatea unor cupluri.

“In ce priveste categoria cupluri, riscam sa fim victimele unei posibile interpretari a legii referitoare la prostitutie, deoarece este definita ca fapta infractionala comisa de femeia care intretine relatii sexuale cu diverse persoane pentru a-si procura mijloacele de existenta. Daca e vorba de cupluri care lucreaza in videochat, membrii vor sa le vada facand sex. Ori, conform definitiei de mai sus, este posibil sa fie interpretat ca are loc un act de prostituare. De aceea, majoritatea studiourilor profesioniste evita angajarea cuplurilor. Nu am vrea sa ne trezim inculpati de proxenetism”, explica Nicolescu.

Astfel, in ciuda problemelor de imagine, a lipsei unui cod CAEN care sa permita functionarea legala si a fluctuatiei imense de personal, detinerea si administrarea unui studio de videochat este o afacere profitabila, chiar si pe timp de criza. La nivel mondial, numarul utilizatorilor de astfel de servicii sunt de ordinul zecilor de milioane.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: