Setari Cookie-uri

Romanii din industria erotica: Cum vinde sexul

"Sexul vinde" este o regula de aur a marketingului, fie ca vorbim despre muzica, filme, masini, parfumuri sau, de ce nu, materiale de constructii. Cine sunt romanii care au joburi si afaceri legate de industria erotica? Iata-i, in slide-urile urmatoare, pe cei care fac bani din prezervative, sex shop-uri, videochat-uri, petreceri swing, reviste pentru barbati si chirurgie intima.

Nicolescu, United Studios: Grosul banilor nu se face din show-uri, ci din conversatii

In cei sapte ani de cand detine o retea de studiouri videochat, Mircea Nicolescu, 44 de ani, s-a luptat in continuu cu prejudecatile, concurenta neloiala si perceptia gresita a oamenilor despre acest domeniu. De asemenea, lipsa unor prevederi legale clare in ceea ce priveste acest domeniu da batai serioase de cap oricarui manager care vrea sa isi desfasoare activitatea in acest sector.

“In urma cu sapte ani, o prietena mi-a spus despre videochat. L-am privit oarecum cu dispret, pana am vazut sumele pe care acea prietena le castiga. In momentul acela mi-am dat seama despre potentialul acestei afaceri si am zis: <<vreau si eu>>. Asa a aparut United Studios”, povesteste Nicolescu.

Ca manager de videochat, responsabilitatile sunt, in primul rand, de ordin administrativ: organizarea si corelarea diferitelor “subsisteme” ale afacerii, cum ar fi cele de ordin tehnic, supraveghere, dar si recrutarea de noi modele. Potrivit declaratiilor lui Nicolescu, recrutarea este procesul cel mai dificil, atat din cauza concurentei acerbe, cat si a mobilitatii mari de pe acest segment.

“Recrutarea este cea care imi «mananca» cel mai mult timp. De altfel, in domeniul nostru, acesta este “locul ingust”. Pe piata de recrutare concurenta este acerba, deoarece este invadata de o sumedenie de asa-zise studiouri. Acestea, din pacate, de foarte multe ori, sunt adevarate capcane pentru modele, deoarece multe dintre ele promit mult si ofera putin. De la telefoane mobile roz, la plasme sau la bonusuri de angajare fanteziste, promisiunile curg, dar, cand vine vorba de seriozitate, ele lasa de dorit. Nu ofera traininguri, nu platesc modelele, iar in unele situatii chiar incearca sa combine videochatul cu asa-zise masaje erotice. Cand te uiti, ca potential model de videochat, pe un ziar sau site de anunturi, nu stii incotro sa te indrepti”, afirma Nicolescu.

In plus, modelele interesate de o astfel de cariera se confrunta si cu o alta problema: perceptia gresita a publicului, la care au contribuit, deopotriva, tabloidele doritoare de senzational si studiourile mai putin serioase, care ofera clientilor si servicii mai controversate.
Citește și:

Kudika
30 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: