Zilele trecute, am stat de vorba cu Adina Buzatu. Am vorbit despre adevarata moda a barbatilor, despre stil, vestimentatie, frumusete feminina, dar si despre trendurile din aceasta vara.

Cadouri fashion la reducere de OMG Sale pe Fashion Days

Note: stiti care sunt cele mai mari greseli vestimentare facute de femei? Aflati la finalul interviului!

1. Care este istoria din spatele magazinelor Trends by Adina Buzatu?

Foarte multa munca, este un business cladit pe alte business-uri. Am invatat de-a lungul timpului, in multe domenii, sa fac diverse lucruri si poate acesta a fost o constructie mult mai solida, in sensul in care deja aveam experienta in afaceri, pierdusem foarte multi bani in afaceri si in momentul in care am construit acest business am facut-o tot din pasiune, tot din suflet, dar putin mai organizat. Am avut o singura experienta negativa datorata unei asocieri nepotrivite, dar fiecare afacere pe care am avut-o a lasat niste urme foarte importante in dezvoltarea mea ca om de afaceri.

Pot spune ca istoria din spatele magazinelor Trends incepe mult mult inaintea deschidere propriu zise ale primului magazin. Apropo de moda, deja avusesem contact cu moda si lucram de mult timp in domeniul acesta. In trecut am avut doua magazine: Le Bouquet de Createur, unde prezentam branduri foarte mari, foarte importante, pe piata romaneasca. Ma refer la Paco Rabanne, la Dsquared, Jean Paul Gaultier.

Am avut chiar un buchet de 20 de creatori, lucru care a contat pentru ca atunci cand am deschis Trends am inceput cu un singur brand, dar intotdeauna dorinta mea a fost sa adaug noi si noi branduri, noi si noi colectii in ideea ca nu poti completa o tinuta frumoasa din colectiile unui singur brand. Ai nevoie de multe variante astfel incat fiecare sa fie diferit.

2. Care este motivul pentru care ai ales sa oferi sfaturi in fashion barbatilor?

Nu a fost neaparat un studiu de piata cu toate ca se pare ca daca l-as fi facut as fi continuat in aceeasi directie. Intr-adevar, nu erau foarte multe magazine destinate barbatilor din cauza faptului ca barbatii (clientii) nu erau foarte educati sau orientati catre moda. Nu isi doreau sa cumpere, ei purtau tinute cat de cat bine gandite doar la nunta. Iar acele tinute bine gandite erau cu o lavaliera chicioasa si cu vestele din brocard argintiu/auriu… tinute chicioase, specifice zonei balcanice.

A fost dificil pentru ca eu am decis sa imbrac barbati. Cred ca am fost putin inconstienta. Nu realizam ca ei sunt total reticenti la ideile noi, la eleganta adevarata pentru ca daca pentru ei erau elegante acele fracuri lucioase… sigur ca eu nu as fi adus niciodata asa ceva in magazin. Aveam o problema: cererea dorea altceva decat ofeream eu.

Am lansat o moda pentru ca mi-am dorit foarte mult, am avut ambitie si nu a contat partea financiara. Nu m-a interesat niciodata sa fac doar ceva pur comercial. In timp am lansat trenduri precum batista de buzunar, bretelele – radeau clientii ca sunt de pe vremea scolii. Acum noi suntem tara numarul 1 in lume ca volum de vanzare de la brandul pe care il reprezentam, Albert Thurston, inventatorul bretelelor. Nici mie nu imi vine sa cred pentru ca ne comparam cu Statele Unite, cu Japonia.

De unde poti cumpara tinute cool in intregime ca seturi de haine
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: