Setari Cookie-uri

Retail.ro, primul agregator de cataloage din Romania

InternetCorp propune o alternativa pentru brosurile din cutiile de scrisori: Retail.ro, primul agregator de cataloage din Romania

InternetCorp, unul dintre cei mai importanti jucatori din online-ul local, anunta lansarea Retail.ro, primul agregator online de cataloage si brosuri cu localizare geografica din Romania. Cei mai mari jucatori de pe piata s-au alaturat deja proiectului, printre ei numarandu-se Altex, Billa, Baumax, Carrefour si Mega Image.

O alternativa a cataloagelor pe care publicul larg le gaseste in cutiile postale, Retail.ro ofera utilizatorilor informatii despre produse si promotii, dar si posibilitatea de a gasi cele mai apropiate magazine, sa verifice programul acestora sau sa afle in timp real cele mai noi promotii din zonele de interes, totul pe o singura platforma.

Bazat pe un model de business care deja s-a afirmat in vestul Europei (KaufDA.de, proiect achizitionat Axel Springer in 2011) Retail.ro nu percepe niciun comision de la retaileri pentru simpla postare a catalogului, acesta urmand sa plateasca un fee doar la deschiderea cataloagelor de catre utilizatori, fiind luate in calcul doar vizitele unice.

Citește și:

Astfel, prin acest sistem retailerii pot afla exact cate deschideri are fiecare catalog, spre deosebire de metoda clasica de distributie: a catalogului din cutia postala.
Aparitia acestui sistem, in premiera pentru piata romaneasca, este cu atat mai relevanta cu cat majoritatea utilizatorilor de Internet cauta informatii online inainte de a efectua o achizitie.

"Retail.ro este un proiect care reafirma focusul InternetCorp pentru unul dintre cele mai dezvoltate si dinamice sectoare din Romania. In conditiile in care 95% dintre utilizatorii romani de internet cauta informatii online inainte de a efectua o achizitie, oferim retailerilor un instrument eficient de distribuire a cataloagelor de oferte intr-un timp mai scurt si la un cost mai redus decat prin metoda traditionala (in cutiile postale). Si toate acestea catre consumatori cu educatie si putere de cumparare peste medie aflati in proximitate", a declarat Mihai Seceleanu, CEO&Founder InternetCorp.

Citește și:

Dincolo de accesibilitate si posibilitatea de a avea toate ofertele de care clientii arputea fi interesati in acelasi loc, Retail.ro are si o componenta eco - informatiile din cataloagele de retail sunt prezentate online, nefiind necesara utilizarea hartiei pentru ca publicul tinta sa fie atins.

foto femeie la cumparaturi sursa shutterstock

Vizionare placuta


Kudika
2 Iulie 2013
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.