Setari Cookie-uri

4 lucruri de care ai nevoie ca sa iti amenajezi un birou

Care sunt lucrurile de care ai nevoie pentru un birou asa cum iti doresti.

amenajarea biroului

Ultimii ani au insemnat o emancipare fara precedent a femeii, fapt care nu poate fi decat imbucurator. Tot mai multe doamne detin pozitii de management si tot mai multe femei incep sa-si deschida o afacere proprie, aventurandu-se in lumea businessului, considerata pana nu de mult una a barbatilor.

Nu este doar un lucru pe care il observam noi, ci demonstrat si de statistici. Un studiu citat de Wall Street arata ca in America de Nord femeile ocupa 20% din pozitiile de top management din companii, iar procentul este in continua crestere. Daca te numeri printre femeile care sunt propriul lor sef si ti-ai dezvoltat o afacere sau ai mers pe calea freelancing-ului, cu siguranta ai nevoie de un birou.

In afara de un laptop, care este absolut indispensabil, iata care sunt lucrurile de care ai nevoie in birou.

1. O imprimanta buna

birou

Stim ca acum totul se face online si pe suport electronic, insa vei avea nevoie, cu siguranta, si de unele acte sau alte lucruri de acest fel si in suport clasic, pe hartie. Din acest motiv, o imprimanta poate fi considerata absolut necesara intr-un birou.

Imagineaza-ti ca ai nevoie sa scoti ceva la imprimanta si mergi cu un stick de memorie la un centru specializat. Este extrem de incomod, ca sa nu mai spunem ca este si lipsit de profesionalism, mai ales daca intampini la birou si clienti care ar putea sa aiba nevoie de facturi sau alte date pe hartie. Nu face rabat de la calitate si opteaza pentru o imprimanta cu sistem CISS, precum cele de aici, deoarece nu vei mai avea grija schimbarii cartuselor, iar costurile de imprimare sunt mult mai mici.

Citește și:

2. Dulapuri incapatoare

birou

Un studiu citat de entrepreneur.com a evidentiat faptul ca oamenii care lucreaza intr-un mediu in care domina ordinea sunt mai productivi. Asadar, daca vrei ca biroul tau sa fie un spatiu in care sa lucrezi cu spor si sa ai numeroase reusite profesionale, vei avea nevoie de mai multe dulapuri in care sa ordonezi cu grija toate actele si lucrurile.

Acest lucru iti va fi de mare ajutor atunci cand vei cauta anumite hartii - daca esti bine organizata, gasesti orice ai nevoie intr-o clipita. In schimb, daca este dezordine, nu doar ca pierzi timp, dar te vei enerva si ziua va fi stricata.

3. Pixuri si agenda pe birou

birou

Indiferent ca esti o femeie care prefera stiloul sau notezi date importante cu orice iti cade in mana, va trebui sa ai la indemana un instrument de scris. Intr-adevar, majoritatea lucrurilor importante sunt notate acum pe calculator, pe telefon sau pe tableta, insa trebuie sa recunoastem ca avem nevoie destul de des si de clasicele pix si hartie.

De pixuri nu vei avea nevoie doar daca esti la birou, ci si pentru meetinguri. Tine mereu la tine un instrument de scris, daca ceri un pix unui potential client cu siguranta nu-si va face o parere foarte buna despre tine. Bineinteles, un suport cu un stilou deosebit are un efect mai puternic la o intalnire de afaceri, asa ca poti lua in calcul si o investitie intr-un astfel de obiect.

Pe biroul tau nu ar trebui sa ai zeci de post-it-uri, hartii si carnetele. O agenda te va ajuta sa iti organizezi bine activitatea si va da mult mai bine in fata clientilor decat un caiet cu spirala sau un carnetel de buzunar.

O agenda cu numele brandului pe care il reprezinti este alegerea cea mai buna, insa daca nu detii una, nu folosi o agenda cu numele unui alt brand, mai ales in fata clientilor. Mergi la o librarie si alege una simpla, neagra si cu paginile organizate pe date.

Citește și:

4. Un cuier sau dulap pentru haine

birou

Hainele atarnate pe scaune dau senzatia de dezordine si fac si statul pe scaun mai incomod. Un cuier sau un dulap de mici dimensiuni in care sa iti pui haine pe umeras iti va fi foarte util, mai ales daca ai intalniri cu clientii chiar la tine in birou.

Un astfel de obiect iti va fi util si daca ai intalniri in alte locuri. Gandeste-te ca ajungi dimineata la birou, iar pe la pranz mergi la un meeting, iar haina ta este sifonata pentru ca a stat atarnata de spatarul scaunului. Cu siguranta, nu vei face o impresie prea buna cu un sacou plin de cute.

In final, in amenajarea biroului nu ar strica sa tinem cont si de cateva principii Feng-Shui, pentru a atrage energiile pozitive si a alunga ghinionul. Jurnalistii de la Business Insider scriu ca poti sa-ti imbunatati productivitatea avand plante in birou, cat mai multe surse de lumina naturala si masa de lucru pozitionata in fata usii.

Ce lucruri crezi ca sunt indispensabile intr-un birou? Tie ce nu-ti lipseste? Scrie-ne in sectiunea de comentarii de mai jos!

Citește și:

Vizionare placuta


Kudika
5 Aprilie 2016
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.