Un articol scris de Geo Pana, lector Fundatia Calea Victoriei

Ce tehnici de meditatie alunga definitiv stresul?

Chiar daca nu ai plecat in vacanta, asta nu inseamna ca nu te poti relaxa si detensiona putin chiar la birou. Fie ca ai o zi agitata sau program prelungit, stresul si grijile pot fi alungate in cateva minute, iar tu te poti bucura iarasi de intreaga ta capacitate de concentrare si creativitate.

Am ales cateva metode care pot duce la detensionare musculara, relaxare mental-emotionala, dar si la o stare de bine generala, mai ales ca starea de bine si de sanatate se reflecta in toate ariile vietii, inclusiv la job.

tehnici de meditatie

Daca vrei sa afli mai multe despre alte tehnici si exercitii de energizare si relaxare, te asteptam in perioada 22- 24 august la atelierul de Tehnici de meditatie si relaxare la Fundatia Calea Victoriei.

1. Ai dureri de cap? Atunci foloseste-te de propriul corp pentru a te relaxa la nivelul capului, incepe cu o respiratie de detensionare si oxigenare a creierului. Iata cum: inspiri profund (numeri pana la 3-4), iti tii respiratia (numeri pana la 2-3) si expiri (numeri pana la 6-8), numeri in ritmul tau propriu.

2. Simti ca ai ochii prea obositi? Atunci deschide larg fereastra, fixeaza-ti cel mai departat punct (de exemplu un varf de stalp, un copac s.a.m.d.), uita-te la el 1-2 minute, schimba privirea si repeta acest exercitiu, iti va detensiona ochii.

3. Ai o perioada solicitanta in viata personala si simti ca te afecteaza si in activitatea de zi cu zi la serviciu? Mergi intr-un loc mai linistit, inspiri si rostesti mental : „Eu sunt Iubire!”, expiri si rostesti mental: „Ma eliberez de orice tensiune din corpul si mintea mea!”, faci acest exercitiu minim 5 minute. Vei avea un sentiment de bine si de relaxare!

4. Te simti obosit fizic? Atunci poti apela la bagheta magica a mantrelor. Rostesti mental: Chem energia Divina sa ma revigoreze si energizeze! Multumesti si ramai cu ochii inchisi cateva minute, stand pe un scaun, cu palmele pe genunchi, palmele deschise catre in sus. La final bei un pahar cu apa.

5. Ai spatele incordat de la prea mult stat pe scaun? Iti acorzi 5-10 minute de detensionare prin masarea cu mana stanga a urmarului drept si mana dreapta a umarului stang, pornesti de la ceafa cu ambele maini si cobori pe umeri, repeti 5-10 minute. Efectul va fi uimitor!

In luna noiembrie invata despre tine: Scoala pentru viata, Vorbire in Public si Legile Abundentei la Fundatia Calea Victoriei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: