energii negativefoto: Archmotion, Shutterstock

Șapte comportamente pe care persoanele cu stimă de sine ridicată nu le tolerează

Sunt zile în care te simți vlăguită fără motiv sau trăiești emoții care nu sunt ale tale. Acesta este un semn că de tine s-au agățat, ca niște scame, energiile de joasă vibrație din mediul înconjurător. Iată cum le poți elimina.

1. Fă pauze din când în când

Chiar și atunci când ești contra cronometru, munca îndelungată pe parcursul a ore întregi îți poate diminua creativitatea și energia, ceea ce te face mai puțin productivă. Ia pauze scurte, ridică-te de pe scaun și întinde-te un minut sau două, Creierul tău va gândi mai clar Atunci când mintea ta este clară și corpul tau este în formă, vibrațiile negative te afectează mai puțin.

2. Meditează pentru a-ți calma mintea

În situații îngrozitoare când stresul este major și nu poți gândi limpede, utilizează puterea respirației. Meditația prin respirație este cea mai bună cale de a-ți liniști mintea și de a atinge pacea interioară.

Caută un loc în casa sau biroul tău. unde este liniște. Închide ochii în timp ce respiri și expiri rar. Încearca să te concentrezi asupra respirației timp de 10 până la 15 minute. Acest lucru te ajută să te relaxezi și să îți cureți corpul de vibrațiile negative.

4. Gândește-te la oamenii pe care îi iubești

Uneori, oamenii vă lucruri care îți pot afecta stima de sine. Dacă acorzi atenție cuvintelor lor, vibrațiile lor negative vor prinde rădăcini în inima ta.

Poți depăși aceste situații gândindu-te la oamenii pe care îi iubești și care te iubesc necondiționat. Acești oameni merită gândurile și atenția ta. Amintește-ți momentele fericite pe care le-ați trăit împreună și cât de mult te-au făcut să te simți specială.

cum sa elimini energiile negativefoto: Gaudilab, Shutterstock

5. Fă plimbări lungi pe jos sau la volan

Dacă este posibil să te îndepărtezi fizic de ceva care te stresează, să pleci, pe jos sau la volan, este soluția Este cel mai bun mod de a-ti da spațiul necesar pentru a respira și a te vindeca.

Plimbarea în natură are beneficii enorme. În timp ce capacitățile de revigorare și de vindecare ale naturii îți aduc alinare, mersul pe jos stimulează, de asemenea, hormonii fericirii. Pe măsură ce se înmulțesc, energiile negative sunt eliminate, lăsând spațiu pentru energia pozitivă.

Condusul are și el propriile beneficii. Atunci când este stresat, funcțiile superioare ale creierului sunt închise. Condusul pe trasee familiare sau în locuri preferate solicită mai puțin creierul, ceea ce te ajută să vă relaxați.

Foto prima pagina: Amanda Carden, Shutterstock

Stima de sine. Cum o cresti, la tine si la cei din jur
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: