Ti s-a intamplat sa te tii de sala si, cu toate astea, abdomenul tau sa nu fie atat de plat pe cat ti-ai dori? Balonarea stomacului nu numai ca iti zadarniceste eforturile dar iti creeaza si o senzatie extrem de neplacuta. Iata ce poti face pentru a scapa de ea.

Cele mai bune trucuri pentru un abdomen plat

abdomen platFoto: Valua Vitaly, Shutterstock

1. Renunta partial la sare

Cantitatea ridicata de sodiu din alimentele sarate poate provoca deshidratarea, ceea ce contribuie la balonare. Evita asadar alimentele congelate si conservele, mancarea procesata si sosuri precum soia si mustarul. Nici painea nu te ajuta.

6 motive care te impiedica sa ai un abdomen plat
Atunci cand gatesti, inlocuieste sarea cu ierburi si condimente. Foloseste ulei si otet la salata in locul sosurilor gata facute pe care le gasesti in supermarket.

2. Mananca incet

Mancatul pe fuga determina acumularea de gaze in stomac. Pune jos furculita intre muscaturi pentru a diminua ritmul in care mananci.

3. Bea multa apa

Renunta la alcool si bauturi acidulate cel putin pentru o vreme. Asigura-te ca te hidratezi pentru ca organismul tau sa nu mai simta nevoia sa stocheze apa. Alcoolul duce la deshidratare (si la exces de calorii) si te poate face sa te simti umflata. Consumul de bauturi carbogazoase poate duce la acumularea de gaze in stomac si la aparitia senzatiei ca esti ”pufoasa”.

4. Nu renunta la cafea si ceai

Cofeina din cafea si ceai are un efect diuretic, ceea ce inseamna ca te va face sa mergi la baie mai des. Ceaiul si cafeaua au efecte antiinflamatorii puternice atunci cand fac parte dintr-o dieta regulata, care poate avea beneficii pe termen lung pentru sanatatea aparatului tau digestiv. O ceasca sau doua pe zi sunt suficiente.

Cele mai bune Pozitii Yoga pentru ARDEREA grasimii abdominale
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: