Trei trucuri pentru a te menține într-o formă fizică excelentă

Trei trucuri pentru a te menține într-o formă fizică excelentă

Atunci când vine vorba de slăbit, mers la sală, cum să fim în formă maxima, cele mai bune răspunsuri le găsim la specialiștii în domeniu. Iată trei dintre cele mai arzătoare întrebări legate de fitness și răspunsurile specialiștilor. 

1. Cea mai bun modalitate de a scăpa de țesutul adipos. Pentru a lua o decizie corectă, trebuie să ții cont de dieta ta actuală și de câtă mișare faci. Presupunând că totul se află în parametric normali, cea mai sigură cale este să scazi aportul zilnic de calorii.

O bună practică este să faci mici modificări la dieta ta în fiecare săptămână sau la fiecare două săptămâni până când îți atingi obiectivul. Verifică-ți progresul cântărindu-te sau făcând măsurători ale țesutului adipos.

De asemenea, este important să faci mișcare. În timp ce antrenamentul de forță este esențial pentru ca pierderea în greutate să provină din arderea grăsimilor, orice activitate fizică suplimentară poate ajuta la creșterea consumului de energie și, implicit, a deficitului caloric.

2. Alimentația corectă. Răspunsul la această întrebare depinde de stilul tău de viață și de obiectivele tale de antrenament.

Dacă obiectivul tău este îmbunătățirea stării tale generale de sănătate, atunci o dietă echilibrată este esențială, Asigurvă că mănânci regulat fructe, legume, cereale, lactate și proteine. Dacă obiectivul tău este legat de greutatea ta corporală, atunci cât de mult mănânci este cel puțin la fel de important precum ceea ce mănânci.

Va trebui să fii mai atentă la numărul de calorii dar și la macronutrienți - carbohidrați, grăsimi, protein-deoarece fiecare are funcții specifice în organism.

3. Programul de mers la sală. Stabilirea acestuia depinde de programul tău zilnic. Nu are rost să mergi la sală de 5-6 ori pe săptămână dacă nu dormi sufficient, de exemplu.

Cercetările sugerează că antrenarea fiecărui grup muscular de două ori pe săptămână poate ajuta la maximizarea creșterii musculare. Poți alege să împarți antrenamentele pe zile și grupe musculare. Poți lucra partea superioară și partea inferioară a corpului în zilee diferite.

Vestea bună este că nu este necesar să petreci ore în șir la sală pentru a vedea progres. 3 zile pe săptămână timp de 45 de minute pe sesiune vor face minuni.

Featured foto by F8 studio via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri