Patru lucruri esențiale de care ai nevoie pentru a-ți face propria sală de antrenament în propria sufragerie

Patru lucruri esențiale de care ai nevoie pentru a-ți face propria sală de antrenament în propria sufragerie

Poți improviza la tine acasă o mica sală de gimnastică. 

Dacă programul tău este atât de încărcat încât nu poți merge la sală, există soluții pentru a face totuși mișcare și a te menține într-o formă fizică adecvată care să te facă să te uiți cu plăcere în oglindă. Nu mă refer la mersul pe jos, jogging sau dans ci la faptul că poți improviza la tine acasă o mica sală de gimnastică.

Nu, nu îți trebuie o camera specială pentru asta. Doar un pic de spațiu în debara și loc suficient pentru a te mișca în voie în sufragerie sau în dormitor. Cu o investiție de bani deloc uriașă în câteva obiecte, te vei putea antrena în propria casă, departe de ochii curioși ai celorlalți. Iată care sunt obiectele de care ai nevoie pentru a-ți utila propria ta sală de antrenament.

  1. Gantere. Achiziționează-ți câteva seturi de gantere de diverse greutăți. Poți începe cu 2, 4 și 5 kg. Poți lucre cu ganterele stand în picioare pentru a tonifia și spori forța mai multor grupe musculare – biceps, triceps, umeri și spate. Caută pe YouTube exerciții pentru femei specifice fiecărei grupe musculare, în funcție de obiectivele tale.
  1. Benzi elastice. Benzile elastice vin în diverse grade de rezistență. Cu cât sunt mai rezistente, cu atât pun mușchii mai mult la treabă. Le poți folosi pentru a-ți modela picioarele și fesele, atunci când faci fandări, genuflexiuni și chiar ridicări de bazin din stat pe spate.
  1. Minge. Dacă ai mers la sală, ai observat cu siguranță niște mingii mari, gonflabile. Poți folosi o astfel de minge pentru exercițiile care se adresează musculaturii abdominale dar și pentru a te ajuta să faci genuflexiunile corect și în siguranță dacă ai probleme cu spatele.
  1. Salteluță. Oricât de moale este covorul sau carpeta din casa ta, ai nevoie de o salteluță pentru exercițiile la sală. Poți face flotări, abdomen și exerciții pentru coapse și fese. De asemenea, strechingul este foarte important înainte și la finalul unei sesiuni de antrenament, chiar dacă este efectuată acasă.

Incepe să lucrezi folosind aceste instrumente și, dacă te vei ține de treabă, vei vedea rezultate în câteva săptămâni. Pe măsură ce progresezi, îți vei putea spori arsenalul cu obiecte mai sofisticate.

Featured foto by Africa Studio via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri