Ce este sănătos să mănânci la micul dejun acum când stai în izolare?

Ce este sănătos să mănânci la micul dejun acum când stai în izolare?
Kudika
26 Martie 2020

Un câștig ponderal în această perioadă este tot ce-ți mai lipsește.

Din păcate, pentru mulți dintre noi, în această perioadă puternic afectată de epidemia de coronavirus, grija alimentară este pe ultimul loc. O greșeală pe care o vom regreta peste câteva luni când vom vedea acul cântarului mult mai departe de locul în care l-am lăsat inițial.

Pe lângă impactul la nivel estetic, kilogramele în plus obosesc organismul, aducând un plus nesănătos atât sistemului muscular, cât și sistemului cardiovascular. Dan Bujor, specialist masaj cu bambus și nutriție, vine cu soluții punctuale care te vor ține departe de situațiile neplăcute despre care discutam mai sus.

De exemplu: ce este sănătos să mănânci la micul dejun acum când stai în izolare?

În această perioadă în care aproape totul se desfășoară online și în care lucrezăm de acasă, nu mai avem nicio scuză pentru a sări peste micul dejun sau pentru a ronțăi ceva în grabă. Putem vedea partea plină a paharului și profită de ocazie pentru a reînvăța să te alimentezi sănătos. Iată un exemplu de mic dejun gustos, atractiv vizual și extrem de nutritiv.

„Pentru a te păstra fit acasă și pentru a nu fi tentată să dai buzna în produsele care mai mult rău îți fac, iată că poți mânca sănătos, în tot timpul acesta. Ține cont că micul dejun este masa cea mai importantă a zilei. Recomand iaurtul cu cereale integrale, fulgi de cocos și câteva bucățele de fructe. Dacă ești vegetariană, în locul iaurtului obișnuit poți folosi iaurt din soia. Un pahar de 120 gr de iaurt, completat de 2 linguri de cereale integrale dispuse alternativ, în straturi, și decorat cu fructele preferate, este nu doar delicios, ci și sățios. Până la ora prânzului nu vei mai fi tentată să deschizi frigiderul, iar silueta ta îți va mulțumi", recomandă Dan Bujor, specialist nutriție și masaj cu bambus.

Acum că ai soluția unui mic dejun sănătos, trebuie să-și faci un program clar de mișcare pe care o poți face acasă, în carantină. Dan Bujor îți recomandă să faci exerciții ușoare de alergare pe loc, fandări, dar și stretching pentru detensionarea musculaturii. Toate acestea, zilnic, pentru ca tonusul să-ți fie ridicat și să treci cu ușurintă peste statul în casă.

Featured foto by Foxys Forest Manufacture via Shutterstock

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri