5 obiceiuri care te ajută să te menții în formă toată vara

Iată care sunt pașii care te pot ajuta să-ți reorganizezi rutina și să te simți bine în fiecare zi.

Zilele lungi și însorite de vară au revenit, iar odată cu noul anotimp trebuie să ne adaptăm rutina cotidiană pentru a ne asigura că ne menținem nivelul optim de energie. Vara este momentul propice să ne gândim la noi și să începem să avem mai multă grijă de corpurile noastre, pentru a ne putea bucura din plin de vara mult așteptată, dar și de următoarele sezoane.

Nu trebuie să investești mult timp, însă sunt câteva lucruri care-ți pot aduce rezultate satisfăcătoare pe termen lung dacă ești constant. Iată care sunt pașii care te pot ajuta să-ți reorganizezi rutina și să te simți bine în fiecare zi.

  1. Somnul

O viață agitată la job și responsabilitățile zilnice ne împing de cele mai multe ori să tăiem din timpul nostru liber și uneori chiar și din cel de somn, care este foarte important și pentru adulți, nu doar pentru copii. Tulburările de somn pot avea efecte negative, de la reducerea concentrării și a eficienței până la scăderea speranței de viață. Alocă suficient timp pentru odihnă și nu te teme să-l depășești dacă se ivește ocazia. Vara, tentațiile de a sta treaz până mai târziu sunt și mai mari și uneori tindem să pierdem noțiunea timpului. Totuși, îți recomandăm să nu sări peste durata optimă de somn, chiar dacă asta înseamnă să ratezi un film palpitant, un episod din serialul preferat sau să scurtezi o ieșire în oraș. Pentru o persoană activă între 18-64 de ani, sunt recomandate între 7-9 ore de somn. Pe termen lung, corpul tău îți va mulțumi, nu doar pentru starea ta de bine fizică și psihică, ci și pentru o piele mai frumoasă.

Retail jobs
  1. O alimentație sănătoasă

Nimic nu funcționează fără o dietă echilibrată. În timpul primăverii și al verii, selecția de fructe și legume este mult mai variată, așa că nu rata oportunitatea să înlocuiești mâncărurile grele cu o dietă ceva mai fresh și ușor de digerat care te va ajuta să ai mai multă vitalitate. Acest lucru nu se va reflecta doar asupra siluetei, dar și în aspectul pielii tale, care va fi mai elastică și luminoasă datorită vitaminelor și nutrienților. Poate că este una dintre cele mai dificile provocări, mai ales atunci când ești plecat în concediu, însă încearcă să menții un echilibru pentru că rezultatele le vei observa încă din primele săptămâni.

  1. Practică sport regulat

Sportul este un pas esențial dacă vrei să te menții într-o condiție fizică cât mai bună, mai ales după ultimii doi ani de pandemie, care pe majoritatea ne-au făcut să fim mai sedentari. De cele mai multe ori, antrenorii și dieteticienii subliniază că cel mai important lucru pentru menținerea sănătății nu este intensitatea antrenamentului, ci regularitatea cu care faci sport, așadar nu trebuie să fie un antrenament lung și dificil.

Ideal este să găsești un exercițiu care te face fericit, iar sezonul primăvară-vară este momentul potrivit pentru a-l descoperi. Vremea însorită te invită la plimbări, mers cu bicicleta sau la drumeții. Invită-ți prietenii la un meci de volei, încearcă să mergi pe role, să înoți sau chiar să faci yoga în parc. Ține minte că orice tip mișcare contează și te va ajuta să rămâi într-un echilibru fizic și psihic. Urcă pe scări în loc să iei liftul sau alege să faci o plimbare mai alertă, pentru că fiecare pas te va ajuta să-ți pui corpul în mișcare și să îl reîncarci cu energie și te va face.

Dacă alegi să faci mișcare în aer liber, nu uita că razele UV sunt mai puternice și trebuie să te protejezi de soare. Ia cu tine o șapcă și aplică regulat crema cu SPF.

  1. Bea mai multă apă

La baza unui organism sănătos stă consumul optim de 2L apă pe zi. Apa este un element esențial din corpul nostru deoarece susține funcționarea optimă a tuturor funcțiilor și organelor vitale. De aceea, este foarte important să bei apă regulat. Pe cât este dificil să creezi un obicei temeinic din a bea apă, pe atât este de necesar.

Dacă nu ești obișnuit să consumi cantități mari de apă, poate părea descurajant la început. încearcă o infuzie, pentru a schimba gustul apei. Totuși, dacă nu ai fructe proaspete sau mentă la îndemână, poți încerca un Microdrink - un cub compact, ușor de transportat oriunde, cu extracte din fructe, ierburi și vitamine, cu un aport caloric mic, întrucât nu conțin zahăr sau conservanți. Cu aroma preferată și un recipient atractiv, consumul regulat de apă nu va mai fi o problemă. Încearcă să ai mereu în apropierea ta o sticlă cu apă sau setează-ți o alarmă care să-ți aducă aminte să bei apă. Spre exemplu, recipientele sustenabile din oțel inoxidabil sau sticla de la waterdrop® sunt disponibile într-o varietate de modele pentru a te motiva să consumi apă constant, indiferent de stilul tău de viață cotidian.

  1. Nu uita să grijă de tine!

Nu uita să-ți asculți nevoile corpului, să gândești pozitiv și să te accepți așa cum ești. Armonia dintre corp, minte și suflet se reflectă întotdeauna în starea generală de spirit și asupra sănătății tenului și a organismului.Încearcă să aloci zilnic timp pe care să-l petreci cu tine însuți, fie pentru sporturi în natură, o plimbare în oraș, o sesiune de spa acasă sau un somn bun. Ai grijă de tine și, în timp, corpul tău îți va mulțumi.

Tot ce trebuie să faci este să faci sport constant, iar vara ta va fi marcată printr-o condiție fizică de invidiat și o stare de bine. Cel mai important lucru este perseverența și atunci chiar și cele mai mici schimbări din viața ta îți pot aduce rezultate mărețe.

Vizionare placuta


Kudika
18 Mai 2022
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri