Setari Cookie-uri

mi-e greu sa fac primul pas

as avea nevoie de sfaturile voastre pentru ca nu stiu ce ar fi mai bine sa fac. am multe scenarii in cap, dar nu stiu care din ele e mai bun.

sa incep cu inceputul. in urma cu ceva timp am cunoscut un tip pe unul din site-urile de pe internet.am inceput sa vorbim pe mess, era din orasul din care sunt si eu(dar acum sunt studenta si sunt plecata, merg acasa doar in week-end), aveam multe lucruri in comun, cunostinte comune si ne intelegeam foarte bine. Am vorbit foarte multe chestii si ne-am intalnit cand am mers acasa. A fost super ceea ce pot sa spun, dar nimik mai mult.:(

am continuat sa vorbim, ne trimiteam foarte multe mesaje zilnic(am ajuns pe la vreo 45), ne tachinam, si era foarte bine. Am incercat sa bat ceva apropouri despre ce ar vrea el de la mine si am ajuns sa imi trimita un mesaj intr-o seara k ar vrea ca noi sa fim impreuna, dar nu stie daca corespunde cerintelor mele. I-am raspuns atunci k nu vreau nimik deosebit, doar putina atentie, respect si incredere.

am continuat sa vorbim insa nu a mai fost vorba de asa ceva. ne-am mai intalnit, dar s-a comportat ca un amic si eu m-am conformat.acum a plecat intr-o vacanta in strainatate pentru 2 saptamani si vorbim chiar daca e plecat.

nu sunt genul de fata foarte frumoasa, insa am foarte mare incredere in mine si cred k exista si alte calitati cu exceptia frumusetii. Sunt destul de timida si am observat si mi-a zis si el k este timid.

chiar nu stiu ce as putea sa fac, cum sa il abordez ca sa isi dea seama k as vrea mai mult de la el:)

mi-e frica sa nu fac ceva gresit, chiar daca cred k si-ar dori si el sa fie altceva intre noi.

AJUTATI-MA VA ROG CU NISTE SFATURI!!!!!!!!!!!
kudika020320
Postat pe 3 Mai 2009 11:55
Tu i-ai spus ca vrei doar respect si incredere .Acum inteleg ca vrei ceva mai mult.Exista un singur mod de a avea .Sa ii spui ca esti pregatita ptr acel ceva deosebit ,pe care nu-l vroiai cu ceva timp in urma.