Setari Cookie-uri

AJUTOR!!!!!

Hello! am nevoie de ajutorul vostru, femei si barbati de pretutindeni! sunt intr-o situatie disperata si nu stiu cum sa procedez
am vreo 23 de ani, sunt studenta in ultimul an si contabila la o firma. l-am cunoscut pe actualul meu iubit cu ceva vreme in urma. am fost mai intai amici, apoi foarte buni prieteni si apoi.... iubiti. nimic nou sub soare si nimic ciudat...numai ca.... el este cu 14 ani mai mare decat mine, a fost insurat si acum este in divort. nu a divortat din cauza mea, desi multi cred asta. diferenta dintre noi nu se raporteaza numai la varsta, ci si la situatia materiala. nu am fost niciodata pe interes si n-o sa incep de acum, insa mama lui asta crede despre mine.
si-a facut curaj si m-a sunat, mi-a cerut sa-i las "baiatul" in pace, am incercat sa rup relatia, dar el nu acceptat si m-a convins si pe mine ca impreuna ne e cel mai bine. divortul nu s-a incheiat inca, dar mama lui ii pune bete in roate desi nu a fost pe placul ei nici fosta nora, iuar sentimentul este reciproc problema ei este ca ii se injumatateste averea prin partaj. norocul meu este ca el nu da doi bani pe vorbele maica-sii.
am uitat sa mentionez faptul ca el nu a avut copii si isi doreste foarte tare acest lucru.
ma iubeste foarte mult, stiu sigur acest lucru si il iubesc si eu. m-a facut sa traiesc clipe unice, m-a facut cea mai fericita femeie de pe pamant. una peste alta, ne iubim.
parintii mei sunt foarte conservatori si desi au acceptat relatia noastra nu stiu tot adevarul. tata nu stie ca este in divort, nu stie de faptul ca mama lui nu ma vrea...
ne-am hotarat ca dupa examenul de licenta sa ne casatorim civil, sa le fortam mana tuturor, iar apoi sa facem un copil, numai ca...