Setari Cookie-uri

Cum sa il fac sa ma iubeasca mai mult? desi am facut si as mai face orice pentru el

Suntem de 3 ani impreuna si ink suntem la faza aceea a relatiei knd el vine ma i-a de aksa,mergem ne plimbam,dormim impreuna (doar in week-enduri)desi el are 26 de ani iar eu 22.Imi spune mereu k vrea sa ne mutam kt mai repede impreuna,dar nu face nimik in sensul asta.Totii banii si-i baga in masina si in nebunii de gen:IT,electronice,s.a.m.d. Eu imi doresc foarte mult sa ne mutam impreuna,stiu k mai este vorba si de bani ptr k eu sunt studenta ,dar el lucreaza ,oricum n-as accepta ideea de a ma tine el aksa.Iar in ultimul timp ne certam din ce in ce mai des,imi spune k il stresez,k nu trebie sa-mi mai dea explliktii sau chestii de genu'.Nu-i corect,am facut foarte multe pentru el,desi nu lucrez toti banii ii economisesc ptr ai face lui kdouri si el nici makr nu apreciaza,nu sunt perfecta dar nu l-am inselat,ii accept toate rautatile si multe altele,sunt ok din punct de vedre fizic :)):)) sunt la facultate,oare ce ar vrea mai mult de atat? Sau poate eu sunt singura vinovata ptr k i-am oferit prea multe si i-am acceptat la fel de multe jigniri si multe rautati :-????????? HELP PLS
dea_22
Postat pe 22 Octombrie 2009 16:22
am uitat sa mentionez k mi-as dori foarte mult sa il las sa vada ce a pierdut ,ptr k nimeni n-o sa-i mai accepte toate ifosele dar nu pot sa fac asta ,nu sunt indeajuns de puternik, ptr k il iubesc prea mult d park sa-r fi terminat pamantul la el.sau poate e o obsesie si mie frik de ideea de a ramane singura
dea_22
Postat pe 22 Octombrie 2009 16:34
Daca simti ca nu mai merge lasa-l.Si eu m-am lasat umilita, credeam ca nu sunt puternica si ca nu il pot uita,dar mi-am demonstrat ca nu sunt asa. Nimeni nu merita sa ne lasam calcate in picioare, baieti mai sunt.da e greu sa il uiti, dar cu timpul te obisnuiesti.Si datorita lui acum sunt mai puternica si mai ambitioasa.Capul sus, tot raul spre bine.
anaandronache30
Postat pe 22 Octombrie 2009 17:11