Setari Cookie-uri

diferenta de varsta

buna!de ceva timp citesc discutiile dvs aici pe forum si am observat ca multe femei isi expun problemele si altele punctul de vedere si as dori si eu un sfat daca se poate
eu am 20 de ani,sunt studenta si acum vreun an mi-am facut cont pe un site.aici am cunoscut multe persoane de toate genurile.recunosc ca la inceput imi cam bateam joc insa acum 6 luni am cunoscut un barbat de 27 ani.la inceput vorbeam ca sa nu ne plictisim insa cu timpul ne-am cunoscut mai bine si capatasem o oarecare incredere unul in celalalt.cand unul dintre noi nu intra pe mess ajunsesem in punctul sa imi fie dor de conversatiile noastre chiar daca mai mult glumeam si radeam..acum vreo luna am hotarat sa ne vedem sa ne cunoastem fata in fata,ne-am vazut de doua ori si el mi-a zis sa incercam sa fim mai mult decat prietenii de pe mess de pana acum(chiar ajunsesem sa fim prieteni,vorbeam orice,ne spuneam problemele unul altuia,ne dadeam sfaturi,chiar era ceva diferit).recunosc ca m-a incantat ideea sa avem ceva de-a face dar apoi nu stiu nu ma mai simteam ok nu mai eram la fel nu mai vorbeam la fel..schimbarea era evidenta..amandoi am simtit-o.
eu l-am rugat inca de la inceput sa fie sincer cu mine si chiar a fost..insa poate datorita sinceritatii lui eu m-am indepartat din ce in ce mai mult..el avea alte asteptari,asteptari pe care stia ca nu se vor intampla prea curand(cred ca ma intelegeti la ce ma refer),cu toate astea a zis ca asta nu e o problema atat de mare..
intr-o seara am vb cu el si i-am zis ca asa nu mai merge nu ma simt ok si ca ar fi bine sa revenim la ce eram:2 amici buni.a fost de acord insa acum dupa aproape 2 saptamani de cand nu mai suntem impreuna ma tot intreaba daca nu imi pare rau de decizia pe care am luat-o,daca nu imi e dor de el,daca mai e important pt mine?