Setari Cookie-uri

va rog,sfaturi sincere!!.....

sunt irina,lucrez ca asistent medical la un centru de recuperare a pers cu probleme psihice...de ceva timp s-a internat la noi un domn de 45 de ani,aparent perfect normal,fara devieri comportamentale,foarte dragut,curtenitor,maestru in arta seductiei,adevarat gentleman....din pacate a fost diagnosticat cu multi ani in urma cu schizofrenie paranoida,desi nu are internari dese iar in prezent este super ok,fara simptome,doar putin deprimat de faptul ca tatal adevarat si mama vitrega(dupa ce au fost''complici''la moartea mamei lui-adica erau amanti pe atunci,sotia a aflat,s-a imbolnavit si la scurt timp a decedat)se folosesc de diagnosticul poate''cumparat''cu bani grei(suntem in romania....)si l-au ''aruncat intr-un centru ca si cum era atat de dificil sa-i acorzi propriului fiu un mediu psiho-afectiv prielnic....Totusi barbatul institutionalizat lupta din rasputeri sa dovedeasca ca discernamantul nu ii este afectat,ca este un om absolut normal si ca nu reprezinta nici un fel de pericol pt cei de dinafara....M-a impresionat cazul lui...lucrez de 12 ani cu astfel de persoane si imi dau seama daca e sau nu ceva in neregula....de cand s-a internat ne-am apropiat,am discutat ore intregi,am constatat ca avem gusturi comune,idealuri la fel sau aproape(eu am 43 ani,divortata de ffff multi ani)....zilele trecute mi-a declarat dragostea lui...dar se resemneaza,stiind ca ''un schizofrenic nu are nicio sansa sa fie iubit''...sunt vorbele lui....m-a impresionat,dar nu mi-e mila de el...ba nutresc sentimente adevarate...sunt indragostita si eu...ma priveste cu dragoste si ma face sa ma simt femeie prin felul lui de a ma privi si a-mi vorbi...mi-as dori sa fie totul simplu si frumos...dar sta in calea mea spre el acest diagnostic...poate neadevarat...sa nu uitam ca traim in romania si se ''intampla'' atatea ERORI.....dati-mi un sfat ,ce sa fac?....mi-e atat de greu!!....ajutati-ma,fiti sinceri cu mine!!...MERCI DIN SUFLET!!