Setari Cookie-uri

BALSAM BUN

hello...lungimea parului meu este intre mediu si lung sunt blonda(natural) nu mam vopsit niciodata...deobicei imi intind parul cu placa(nu e o placa ieftina...e REMINGTON ) sau mil incretesc cu spuma...imi poate recomanda cineva un balsam bun...a...si samponul pe care il folosesc este GARNIER ...multumesc anticipat
nykopupe
Postat pe 26 Decembrie 2008 01:07
Poti sa ma contactezi la tel.0745-369597,sau pe culisir@yahoo.com.Exista produse foarte bune in directia asta.Sunt medic si lucrez cu ele de peste 10 ani.
Cu stima.
culisir
Postat pe 8 Ianuarie 2009 23:00
Pai daca folosesti placa trebuie sa folosesti neaparat si produse pentru protectie termica, pe care le gasesti de cumparat in saloane.

Si eu am parul lung, pana la jumatatea spatelui si folosesc sampon de la Klorane impotriva caderii parului care este extraordinar de bun (nu e ieftin, dar se merita 100%). Il gasesti in farmacii. Ca balsamuri folosesc L'oreal elseve light pentru par lung cu tendinta de ingrasare (tub roz) pt parul ud cu clatire, iar dupa ce se usuca, ii dau la varguri cu Gliss pt par lung pe baza de ulei de.... fara clatire(tub galben).

ciocotoff
Postat pe 28 Ianuarie 2009 14:52
Buna! Eu am parul saten deschis, depaseste putin umerii, ce-i drept n-am folosit decat o data placa si atunci doar pentru varfurile din fata la coafor. Dintre sampoane mi se pare foarte bun Elseve antirupere(cel galben) e destul de hidratant, nu mai e nevoie de balsam. Oricum pt ca am firul de par destul de subtire nu folosesc balsam pentru ca-l face prea moale, in schimb masca de par cu miere de Kallos imi e cea mai potrivita din tot ce am incercat(nu lasa parul lipsit de vitalitate, in schimb il lasa usor de pieptanat dand stralucire in acelas timp-chiar nu credeam ca un produs atat de ieftin poate sa fie atat de bun).
lara007_healthy
Postat pe 1 Februarie 2009 18:50