Setari Cookie-uri

cabinet stomatologic la standarde europene

Sterilizare 100% sigura si tratamente de cea mai buna calitate, totul intr-o atmosfera de relaxare si foarte prietenoasa! Dotari de ultima generatie, cabinet modern, materiale de cea mai buna calitate! Echipa de profesionisti! CONVINGETI-VA!


http://bestsmile.ro/

De ce trebuie sa vii la cabinetul de stomatologie ?
Buna ziua, ma numesc Roxana Manu, sunt medic stomatolog si ca si dumneavoastra am probleme de stomatologie si mi-e frica sa incredintez sanatatea dintilor mei oricui.
De aceea, cred ca va inteleg temerile si problemele si consider ca le putem depasi.
Sigur va intrebati de ce trebuie sa mergeti la stomatolog !? Eu merg pentru ca nu vreau sa ajung sa ma doara si sa-mi pierd dintii.

Motivele insa variaza de la persoana la persoana, cei care au:
-dantura sanatoasa dar care isi doresc un zambet mai alb si stralucitor carii ce sunt insotite de respiratie urat mirositoare si/sau dureri la alimente dulci, care netratate pot duce la pierderea dintilor resturi radiculare ce intretin focare de infectie ce pot duce in timp la afectarea sistemului cardio-vascular, osteo-articular etc. spatii ce ii impiedica sa manance si/sau sa mestece alimentele fapt care poate duce la anemii, gastrite sau ulcer mobilitate dentara (care duce la pierderea dintilor) datorita parodontopatiilor, care printr-o interventie chirurgicala pot fi stopate aspectul inestetic datorita cariilor si spatiilor edentate atat de defavorizant in societate dureri insuportabile la care analgezicele si leacurile babesti nu au nici un efect.

Sigur ca acum va intrebati de ce ar trebui sa veniti la cabinetul meu de stomatologie? Pentru ca: