Setari Cookie-uri

Cancer pulmonar

Salut. E prima oara cand scriu pe forum.
Tata a fost diagnosticat cu cancer bronho-pulmonar si trebuie operat. Se pare ca trebuie scos plamanul drept in intregime sau aproape...
Stie cineva care e cel mai bun chirurg in chirurgie toracica de la spitalul militar central Davila, Bucuresti ?
Am inteles ca profesorul Teodor Horvat a iesit la pensie...
Nu stiu la cine sa-l duc si, totusi, e vorba de tata, inima mea...
Va multumesc.
karinrauh
Postat pe 20 Februarie 2009 13:03
Stie cineva cat se mai da la medic pentru o operatie de indepartare a cancerului de la plaman ? Trebuie sa aflu cumva pana saptamana viitoare... Help !
karinrauh
Postat pe 27 Februarie 2009 14:24
medicii de la spitalul militar sunt orice, numai medici nu !
mai bine incercati sa gasiti sectie de chirurgie toracica la alt spital ... va spun din experienta, din pacate. s-ar putea sa nu-l opereze din prima, se tot justifica, sustin ca au sali putine de operatii si sunt mai multe sectii pe 2 sali. daca are intr-adevar cancer pulmonar s-ar putea sa-l trimita sa faca chimioterapie mai intai, asta evident in situatia in care nu a facut deja. saloanele din spital (chirurgie toracica) sunt IMPUTITE, incredibil ca trimit bolnavii (chiar si operati) in acele saloane. frizerita rade bolnavii ce urmeaza sa fie operati in salon, PE ZIAR, de fata cu ceilalti internati. pe wc-uri sunt ramase urme de fecale de la cine stie cati bolnavi ... REPET: incercati sa gasiti alt spital civilizat! SANATATE si succes!
hrs.ro@bauholding.com
Postat pe 27 Februarie 2009 14:36
Va multumesc, dar nu prea mai pot face nimic in clipa de fata. Pot doar sa sper ca va fi mai bine. Stiu de toate astea, dar tata este militar si a ales sa mearga acolo... Insa intrebarea mea ramane, oriunde m-as duce. Cum fac cu banii ? Nici nu stiu daca-mi permit... :(
karinrauh
Postat pe 27 Februarie 2009 14:40