Setari Cookie-uri

vreau sa invatat mai mult despre instalatie electrica de joasa electrica dintr-o casa

Buna, Sunt electBrician, incepator, doresc si eu cateva informatii despre o instalatie electrica intr-o casa si anume
1.priza in baie se monteaza ST sau PT
2.Siguranta diferentiala se pune pe toate circ. sau unde sunt mai importante :masina de spalat, cuptor electric, aragaz electric,prize dormitor.
3.Pardoseala electrica trebuie prevazuta cu diferential indiferent de amplasament?
4.Un proiect pt. instalatie de jt dintr-o casa unde pot sa gasesc.
Daca dori-ti sa-mi raspunde-ti astept raspunsul vostru aici sau pe email: nicu.nico28@yahoo.com
Va multumesc/
nicu_nico
Postat pe 28 Martie 2010 12:21
draga nicusor, daca esti electrician, inseamna ca ai absolvit o scoala cu acest profil si raspunsurile la aceste intrebari trebuia sa le cunosti de acolo!!!!!!!!!ce parere ai avea tu sau niste doctori, daca eu as intreba pe forum, cum se face o operatie de cezariana, sau de cataracta sau de ulcer sau mai stiu eu ce chestie de acest gen????????????????????????
sau daca as intreba cum se prind niste infractori care mi-au furat capacul de la canalizare!!!!!!!!!!! probabil ca multi politisti s-ar apuca sa-mi spuna cum sa fac in asa fel incit sa rezolv singur aceasta problema!!!!!!!!!!!
ideea dragule, este ca fiecare meserias trebuie sa faca treaba pt. care s-a pregatit si a studiat ani din viata, in timp ce altii s-au dus la fotbal, la femei, la bere sau la strand.........daca ai fost la scoala de electricieni, atunci du-te la profesorii care au luat leafa grasa si nu te-au invatat mai nimic, sau daca nu ai fost, du-te si te scoleste pe banii tai si pe timpul tau!!!!!!!!CLAR!!!!!!