Setari Cookie-uri

Iubire imposibila din cauza parintiilor mei !

Am 22 de ani si locuiesc cu parintii mei, sunt studenta la farmacie, mai am inca un an pana imi finalizez scoala si in acest timp am cunoscut un barbat pe internet de 29 de ani care venise de curand in Romania, ca obisnuia sa lucreze in strainatate si ne-am intalnit si am trait clipe frumoase impreuna, peste tot unde am mers ne-am simntit bine, simteam ca ne completam unul pe celalalt. Am fost mult prin cluburi,cafenele, locuri frumoase nu exista seara sa nu iesim si pe 14 februarie m-a dus la un hotel, am stat amandoi in jacuzii si camera , a fost decorata intr-un mod romantic si cu sampanie, flori, lumanari parfumate, praline cu frisca si capsuni si pernite de inimoare.
S-a intamplat ca tot pe data de 14 februarie dupa cateva luni ca am ramas insarcinata cu el. El cand a aflat vestea a decis sa pastram copilul si sa ne mutam impreuna la parintii lui, ca deocamdata nu aveam propria noastra casa si eu intre timp sa imi finalizez si scoala.
Parintii mei cand au aflat vestea, desi niciodata nu au fost de acord cu relatia noastra,ca nu le place cum arata el, si ca nu are bani si nu e resposnsabil, pt ca el a ajuns la un moment dat cate luni a stat cu mine in Romania sa nu isi gaseasca un loc de munca aici si patronul la care a muncit afara sa il concedieze. Eu atunci am decis impreuna cu el, sa fug de acasa la el, pt ca parintii mei vroiau sa ma duca cu forta sa imi faca avort.
Cand am ajuns la el, in seara aceea parintii mei au venit la parintii lui acasa si au facut un mare scandal si m-au luat din bratele lui si i-au promis iubitului meu ca sa ma lase sa fac acum avort ca apoi ne va lasa sa fim impreuna.