Setari Cookie-uri

Sfat?

Trec printr-o perioada urata.Prietenul meu si eu ne-am despartit(mai mult pt ca el a vrut),si se muta dupa o relatie de 3 ani,iar toata suferinta aceasta,m-a prins intr-o perioada foarte aglomerata...sesiunea!Eu sunt studenta la medicina si am nevoie de maxima concentrare,pt a putea acoperi intr-un timp scurt cantiatea mare de materie.Din pacate,nu ma pot concentra.Un examen l-am picat(prima mea restanta)...pt ca pur si simplu nu am putut sa invat,iar la urmatorul am hotarat sa nu ma prezint.I-am zis tatalui meu decizia luata,iar el a reactionat foarte urat,amenintandu-ma ca nu imi va trimite bani,sau ca nu mai am ce cauta acasa in vacanta...si sa ma descurc.Pe langa asta ,alte cuvinte urate si jigniri.Pana acum am avut parte numai de rezultate bune si de nici un esec si dupa parerea mea,orice om poate trece printr-un impas la un moment dat.Asa ca ,m-am hotarat sa nu ma prezint la examen si sa-i zic tatalui ca am fost ,dar nu m-am descurcat.Ma simt destul de deprimata si oricat de mult as incerca,am nevoie o perioada scurta de odihna...Oare am luat decizia corecta?
Wynona
Postat pe 8 Februarie 2012 03:13