Setari Cookie-uri

mama ei de infidelitate...

cum se zice ca razbunarea e arma prostului....stii si tu....indiferenta ta il va lasa masca..si se va chinuii punandu-si un milion de intrebari de ce? ....asa ca daca vrei sa te desparti spunei draga stii ce am ajuns la concluzia eu? ca merit ceva mai bun ! ramane mascca
cristi86
Postat pe 10 Iulie 2013 01:35
cam la asta m am gandit si eu...insa mai vroiam confirmari:)) faza e ca mai tre sa astept o perioada pt ca oarecum depind de el..adica sunt sofer incepator, si inca am teama de a merge singura cu masina, asa ca aman momentul asta pt vreo 2 sapt...
dulcycka
Postat pe 10 Iulie 2013 02:00
De la: dulcycka, la data 2013-07-10 01:11:00Buna, inca un subiect plictisitor(probabil)!!!
Am vazut multe cazuri de infidelitati si ma gandeam..mie nu o sa mi se intample:) si iata ca inevitabilul s-a produs. Nu demult, adica mai exact cu o saptamana in urma am actionat in mod diabolic( simteam ca ceva nu e cum trebuie), afland parola de fb a iubitului meu. Urmatorul pas a fost sa ma loghez, in timp ce si el era logat de pe laptopul lui. Si am descoperit ca domnul tocmai se milogea la o fatuca de 23 ani sa-i accepte invitatia la un mic dejun:> si cu timpul sa fi ceva mai mult intre ei. Fata l-a cam refuzat asa politicos spunand ca poate intr-o zi ii va accepta invitatia. Cu putina insistenta din partea lui, a ramas ca se vor vedea cand va veni ea din holiday(adik pe 20, luna in curs). Mi-e destul de clar ce am de facut(adica sa-i dau papucii..cu crema). Insa nu stiu cam cum ar fi mai elegant, n-as vrea sa stie ca i-am aflat parola. Si ar mai fi o chestiune, cand ii voi zice sa ne despartim, ce motiv sa bag? Nici n-as vrea sa stie ca stiu de toata cacealmaua asta! Si vreau sa-l doara!


Eu i-as zice in fata tot, fara ascunzisuri, fara ocolisuri.
Viorica_Ecaterina
Postat pe 10 Iulie 2013 06:16