Setari Cookie-uri

Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...

Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...
http://modelulclaseipoliticetrimii.blogspot.ro/2013/10/atacam-legile-drepturile-omului.html

Georgevici_Mihail_1
Postat pe 8 Octombrie 2013 14:23
De la: Georgevici_Mihail_1, la data 2013-10-08 14:23:22Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...
http://modelulclaseipoliticetrimii.blogspot.ro/2013/10/atacam-legile-drepturile-omului.html

...ce mai este de mirare intr-o tara care sfideaza orice regula a bunului simt!!!!????
mia2123
Postat pe 8 Octombrie 2013 14:30
Da, ii aparam!!! Deja suntem pe drumul Sodomei si al Gomorei, cutremure, inundatii si toate atrocitatile pe care le face numai omul! A inceput deja sa ne pedepseasca Dumnezeu pentru tot sangele varsat al bietelor creaturi inocente! In conceptul tau, pentru cativa pomi uscati ar trebui sa tai intreaga padure?! Pfffff....esti demn de compatimit!
rondina
Postat pe 8 Octombrie 2013 14:30
pai dc sa tai rondino,,nu vezi ca nu poti sa iesi noaptea afara ca esti incoltit de caini ,,daca se luau masuri mai demult nu se ajungea pana aici,,sunt prea multi caini eu nu zic sa i oomoare doamne fereste dar ceva trebui sa faca ca daca oo tine tot asa,,,,,,,,,,,,
kudika_933562
Postat pe 8 Octombrie 2013 14:37
hodoronc tronc. si eu care credeam ca esti avocat la prima vedere. As fi vrut sa-ti cer un sfat legat de CEDO, sa dau statul in judecata. Dar, doar as fi vrut....pana am vazut chestia cu maidanezii.
Da-l incolo de treaba...
Ghicicummacheama
Postat pe 8 Octombrie 2013 14:46
pai si ce sa facem ami cand trece de 11 noaptea sa nu mai iesim afara ca au cainii teritorii
kudika_933562
Postat pe 8 Octombrie 2013 15:30
De la: kudika_933562, la data 2013-10-08 15:30:49pai si ce sa facem ami cand trece de 11 noaptea sa nu mai iesim afara ca au cainii teritorii


eu propun sa deschidem topice pe kudika. in acest fel nu ne mai musca maidanezii.

ce vrei sa faci ? iei o bata si dai in ei.
Ghicicummacheama
Postat pe 8 Octombrie 2013 15:36
De la: Ghicicummacheama, la data 2013-10-08 15:36:30
De la: kudika_933562, la data 2013-10-08 15:30:49pai si ce sa facem ami cand trece de 11 noaptea sa nu mai iesim afara ca au cainii teritorii


eu propun sa deschidem topice pe kudika. in acest fel nu ne mai musca maidanezii.

ce vrei sa faci ? iei o bata si dai in ei.
pai de ce sa dau in ei ca ei n au nici o vina fac ce stiu,,,insa cei in masura trebui sa ia masuri ca de aia cer taxe si impozite
kudika_933562
Postat pe 8 Octombrie 2013 15:53


De la: Georgevici_Mihail_1, la data 2013-10-08 14:23:22Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...
http://modelulclaseipoliticetrimii.blogspot.ro/2013/10/atacam-legile-drepturile-omului.html



hmmmmm...nimic nu-i de mirare in tara asta atata timp cat sant la putere niste.....maidanezii, sant suflete nevinovate care tot din neglijenta celor din putere...au ajuns aici..





Drepturile omului sunt "de obicei înțelese ca drepturi inalienabile fundamentale la care o persoanã are în mod inerent dreptul pur și simplu pentru cã el sau ea este o ființa umanã." [1]. Drepturile omului sunt astfel considerate ca fiind universale (se aplicã peste tot) și egalitare (aceeași pentru toți). Aceste drepturi pot exista ca drepturi naturale sau ca drepturi legale, atât în legislația naționalã și internaționalã.[2]. Doctrina drepturilor omului în practica internaționalã, în cadrul dreptului internațional, instituțiile globale și regionale, în politicile de state și de activitãțile de organizații non-guvernamentale a fost o piatrã de temelie a politicilor publice din întreaga lume. Aceasta a spus cã: ". În cazul în care discursul public al societãții pe timp de pace global poate fi spus sã aibã o limbã comunã moralã, este cã a drepturilor omului" [3]. În ciuda acestui fapt, afirmațiile puternice fãcute de doctrina drepturilor omului continuã sã provoace chiar și în prezent dezbateri considerabile cu privire la conținutul, natura și justificarea drepturilor omului . Într-adevãr, problema a ceea ce se înțelege printr-un "drept" este în sine un controversat subiect de dezbateri filosofice continue[4]. Multe dintre ideile de bazã care au animat mișcarea s-au dezvoltat în urma celui de al doilea rãzboi mondial și a atrocitãților Holocaustului, culminând cu adoptarea Declarației Universale a Drepturilor Omului din Paris de cãtre Adunarea Generalã a Națiunilor Unite în 1948. Lumea anticã nu poseda conceptul de drepturi universale ale omului.[5] Societãțile antice au avut "sisteme elaborate de taxe, concepții de justiție, legitimitate politicã, și umanã înfloritoare, care a cãutat sã realizeze demnitatea umanã, înflorirea, sau bunãstarea în întregime independente de drepturile omului".[5]. Conceptul modern al drepturilor omului s-a dezvoltat în perioada modernã timpurie, alãturi de secularizarea europeanã a eticii iudeo-creștine.[6] Precursorul real al discursului privind drepturile omului a fost conceptul de drepturi naturale, care a apãrut, ca parte a tradiției medievale Dreptul natural, a devenit proeminent în timpul Iluminismului, cu filosofii, cum ar fi John Locke, Francis Hutcheson, și Jean-Jacques Burlamaqui, precum și o poziție importantã în Discursul politic al revoluției americane și a revoluției franceze. Din aceastã fundație modernã mișcarea pentru drepturile omului apãrut în a doua jumãtate a secolului al XX-lea.

Drepturile omului în viziunea Uniunii Europene[modificare]

Drepturile omului, democrația și statul de drept sunt valori esențiale ale Uniunii Europene. Înscrise în tratatul sãu fondator, acestea au fost consolidate prin adoptarea Cartei Drepturilor Fundamentale. Țãrile care doresc sã adere la UE, precum și cele care au încheiat acorduri comerciale sau de altã naturã cu Uniunea, trebuie sã respecte drepturile omului.[8]. Prin articolul 9 se recunosc drepturile fundamentale ale cetãțeanului. Aceste drepturi nu sunt o creație proprie a Uniunii Europene, ci apar ca o recunoaștere și apãrare a drepturilor interne respectate în interiorul statelor naționale.
Uniunea recunoaște drepturile, libertãțile și principiile enunțate în Carta Drepturilor Fundamentale care constituie partea II a prezentei Constituții.
Uniunea va adera la Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale. Aderarea la aceastã Convenție nu modificã competențele Uniunii așa cum sunt definite în prezenta Constituție.
Drepturile fundamentale, garantate prin Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale și care rezultã din tradițiile constituționale comune statelor membre, fac parte din dreptul Uniunii ca principii generale.
Libertatea personalã este apãratã și garantatã în cadrul U.E. conform dispozițiilor Constituției, precum și libera circulație a persoanelor, a mãrfurilor, a serviciilor și a capitalurilor și libertatea de stabilire. În domeniul de aplicare a Constituției Europene și fãrã sã aducã atingere dispozițiilor specifice prevãzute de aceasta, este interzisã orice discriminare pe motiv de naționalitate.
Fulg-de-nea
Postat pe 8 Octombrie 2013 16:07
De la: kudika_933562, la data 2013-10-08 15:53:48
De la: Ghicicummacheama, la data 2013-10-08 15:36:30
De la: kudika_933562, la data 2013-10-08 15:30:49pai si ce sa facem ami cand trece de 11 noaptea sa nu mai iesim afara ca au cainii teritorii


eu propun sa deschidem topice pe kudika. in acest fel nu ne mai musca maidanezii.

ce vrei sa faci ? iei o bata si dai in ei.
pai de ce sa dau in ei ca ei n au nici o vina fac ce stiu,,,insa cei in masura trebui sa ia masuri ca de aia cer taxe si impozite


decide-te acuma....
nu se poate si cu.........si cu sufletu-n rai

atunci, stai in casa dupa ora 11.00
Nu sunt cainii mai presus de oameni.
Nu vreau sa te conving, oricum ai tu convingerile tale.
Eu sunt iubitoare de animale, pana cand vine unul sa ma muste. Iar nu sunt atat de iubitoare sa ii adopt. Si nici sa platesc si mai multe impozite pt a-i tine la adapost.
Sorry...
Iubitorii de animale care ii plang, n-au decat sa-i adopte.
Ghicicummacheama
Postat pe 8 Octombrie 2013 20:17
De la: Fulg-de-nea, la data 2013-10-08 16:07:23

De la: Georgevici_Mihail_1, la data 2013-10-08 14:23:22Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...
http://modelulclaseipoliticetrimii.blogspot.ro/2013/10/atacam-legile-drepturile-omului.html



hmmmmm...nimic nu-i de mirare in tara asta atata timp cat sant la putere niste.....maidanezii, sant suflete nevinovate care tot din neglijenta celor din putere...au ajuns aici..





Drepturile omului sunt "de obicei înțelese ca drepturi inalienabile fundamentale la care o persoanã are în mod inerent dreptul pur și simplu pentru cã el sau ea este o ființa umanã." [1]. Drepturile omului sunt astfel considerate ca fiind universale (se aplicã peste tot) și egalitare (aceeași pentru toți). Aceste drepturi pot exista ca drepturi naturale sau ca drepturi legale, atât în legislația naționalã și internaționalã.[2]. Doctrina drepturilor omului în practica internaționalã, în cadrul dreptului internațional, instituțiile globale și regionale, în politicile de state și de activitãțile de organizații non-guvernamentale a fost o piatrã de temelie a politicilor publice din întreaga lume. Aceasta a spus cã: ". În cazul în care discursul public al societãții pe timp de pace global poate fi spus sã aibã o limbã comunã moralã, este cã a drepturilor omului" [3]. În ciuda acestui fapt, afirmațiile puternice fãcute de doctrina drepturilor omului continuã sã provoace chiar și în prezent dezbateri considerabile cu privire la conținutul, natura și justificarea drepturilor omului . Într-adevãr, problema a ceea ce se înțelege printr-un "drept" este în sine un controversat subiect de dezbateri filosofice continue[4]. Multe dintre ideile de bazã care au animat mișcarea s-au dezvoltat în urma celui de al doilea rãzboi mondial și a atrocitãților Holocaustului, culminând cu adoptarea Declarației Universale a Drepturilor Omului din Paris de cãtre Adunarea Generalã a Națiunilor Unite în 1948. Lumea anticã nu poseda conceptul de drepturi universale ale omului.[5] Societãțile antice au avut "sisteme elaborate de taxe, concepții de justiție, legitimitate politicã, și umanã înfloritoare, care a cãutat sã realizeze demnitatea umanã, înflorirea, sau bunãstarea în întregime independente de drepturile omului".[5]. Conceptul modern al drepturilor omului s-a dezvoltat în perioada modernã timpurie, alãturi de secularizarea europeanã a eticii iudeo-creștine.[6] Precursorul real al discursului privind drepturile omului a fost conceptul de drepturi naturale, care a apãrut, ca parte a tradiției medievale Dreptul natural, a devenit proeminent în timpul Iluminismului, cu filosofii, cum ar fi John Locke, Francis Hutcheson, și Jean-Jacques Burlamaqui, precum și o poziție importantã în Discursul politic al revoluției americane și a revoluției franceze. Din aceastã fundație modernã mișcarea pentru drepturile omului apãrut în a doua jumãtate a secolului al XX-lea.

Drepturile omului în viziunea Uniunii Europene[modificare]

Drepturile omului, democrația și statul de drept sunt valori esențiale ale Uniunii Europene. Înscrise în tratatul sãu fondator, acestea au fost consolidate prin adoptarea Cartei Drepturilor Fundamentale. Țãrile care doresc sã adere la UE, precum și cele care au încheiat acorduri comerciale sau de altã naturã cu Uniunea, trebuie sã respecte drepturile omului.[8]. Prin articolul 9 se recunosc drepturile fundamentale ale cetãțeanului. Aceste drepturi nu sunt o creație proprie a Uniunii Europene, ci apar ca o recunoaștere și apãrare a drepturilor interne respectate în interiorul statelor naționale.
Uniunea recunoaște drepturile, libertãțile și principiile enunțate în Carta Drepturilor Fundamentale care constituie partea II a prezentei Constituții.
Uniunea va adera la Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale. Aderarea la aceastã Convenție nu modificã competențele Uniunii așa cum sunt definite în prezenta Constituție.
Drepturile fundamentale, garantate prin Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale și care rezultã din tradițiile constituționale comune statelor membre, fac parte din dreptul Uniunii ca principii generale.
Libertatea personalã este apãratã și garantatã în cadrul U.E. conform dispozițiilor Constituției, precum și libera circulație a persoanelor, a mãrfurilor, a serviciilor și a capitalurilor și libertatea de stabilire. În domeniul de aplicare a Constituției Europene și fãrã sã aducã atingere dispozițiilor specifice prevãzute de aceasta, este interzisã orice discriminare pe motiv de naționalitate.


Asta era pt mine ?
Ghicicummacheama
Postat pe 8 Octombrie 2013 20:18
De la: Fulg-de-nea, la data 2013-10-08 16:07:23

De la: Georgevici_Mihail_1, la data 2013-10-08 14:23:22Atacam legile (drepturile omului: independenta justitiei, art.30, etc.), dar, aparam maidanezii...
http://modelulclaseipoliticetrimii.blogspot.ro/2013/10/atacam-legile-drepturile-omului.html



hmmmmm...nimic nu-i de mirare in tara asta atata timp cat sant la putere niste.....maidanezii, sant suflete nevinovate care tot din neglijenta celor din putere...au ajuns aici..





Drepturile omului sunt "de obicei înțelese ca drepturi inalienabile fundamentale la care o persoanã are în mod inerent dreptul pur și simplu pentru cã el sau ea este o ființa umanã." [1]. Drepturile omului sunt astfel considerate ca fiind universale (se aplicã peste tot) și egalitare (aceeași pentru toți). Aceste drepturi pot exista ca drepturi naturale sau ca drepturi legale, atât în legislația naționalã și internaționalã.[2]. Doctrina drepturilor omului în practica internaționalã, în cadrul dreptului internațional, instituțiile globale și regionale, în politicile de state și de activitãțile de organizații non-guvernamentale a fost o piatrã de temelie a politicilor publice din întreaga lume. Aceasta a spus cã: ". În cazul în care discursul public al societãții pe timp de pace global poate fi spus sã aibã o limbã comunã moralã, este cã a drepturilor omului" [3]. În ciuda acestui fapt, afirmațiile puternice fãcute de doctrina drepturilor omului continuã sã provoace chiar și în prezent dezbateri considerabile cu privire la conținutul, natura și justificarea drepturilor omului . Într-adevãr, problema a ceea ce se înțelege printr-un "drept" este în sine un controversat subiect de dezbateri filosofice continue[4]. Multe dintre ideile de bazã care au animat mișcarea s-au dezvoltat în urma celui de al doilea rãzboi mondial și a atrocitãților Holocaustului, culminând cu adoptarea Declarației Universale a Drepturilor Omului din Paris de cãtre Adunarea Generalã a Națiunilor Unite în 1948. Lumea anticã nu poseda conceptul de drepturi universale ale omului.[5] Societãțile antice au avut "sisteme elaborate de taxe, concepții de justiție, legitimitate politicã, și umanã înfloritoare, care a cãutat sã realizeze demnitatea umanã, înflorirea, sau bunãstarea în întregime independente de drepturile omului".[5]. Conceptul modern al drepturilor omului s-a dezvoltat în perioada modernã timpurie, alãturi de secularizarea europeanã a eticii iudeo-creștine.[6] Precursorul real al discursului privind drepturile omului a fost conceptul de drepturi naturale, care a apãrut, ca parte a tradiției medievale Dreptul natural, a devenit proeminent în timpul Iluminismului, cu filosofii, cum ar fi John Locke, Francis Hutcheson, și Jean-Jacques Burlamaqui, precum și o poziție importantã în Discursul politic al revoluției americane și a revoluției franceze. Din aceastã fundație modernã mișcarea pentru drepturile omului apãrut în a doua jumãtate a secolului al XX-lea.

Drepturile omului în viziunea Uniunii Europene[modificare]

Drepturile omului, democrația și statul de drept sunt valori esențiale ale Uniunii Europene. Înscrise în tratatul sãu fondator, acestea au fost consolidate prin adoptarea Cartei Drepturilor Fundamentale. Țãrile care doresc sã adere la UE, precum și cele care au încheiat acorduri comerciale sau de altã naturã cu Uniunea, trebuie sã respecte drepturile omului.[8]. Prin articolul 9 se recunosc drepturile fundamentale ale cetãțeanului. Aceste drepturi nu sunt o creație proprie a Uniunii Europene, ci apar ca o recunoaștere și apãrare a drepturilor interne respectate în interiorul statelor naționale.
Uniunea recunoaște drepturile, libertãțile și principiile enunțate în Carta Drepturilor Fundamentale care constituie partea II a prezentei Constituții.
Uniunea va adera la Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale. Aderarea la aceastã Convenție nu modificã competențele Uniunii așa cum sunt definite în prezenta Constituție.
Drepturile fundamentale, garantate prin Convenția europeanã de apãrare a drepturilor omului și a libertãților fundamentale și care rezultã din tradițiile constituționale comune statelor membre, fac parte din dreptul Uniunii ca principii generale.
Libertatea personalã este apãratã și garantatã în cadrul U.E. conform dispozițiilor Constituției, precum și libera circulație a persoanelor, a mãrfurilor, a serviciilor și a capitalurilor și libertatea de stabilire. În domeniul de aplicare a Constituției Europene și fãrã sã aducã atingere dispozițiilor specifice prevãzute de aceasta, este interzisã orice discriminare pe motiv de naționalitate.


Asta era pt mine ?
Ghicicummacheama
Postat pe 8 Octombrie 2013 20:18

Recomandari

Subiect Mesaje Ultimul Mesaj
aplic unghii false cu gel sau acryl la domiciliul meu sau al clientei 1 De la: unghiifalseroxana 3 Noiembrie 2010 16:31
Ce ati vrea sa schimbati in viata voastra? 74 De la: criszoe 11 Aprilie 2012 20:29
castiga un Opel Corsa insriete si tu in concurs 1 De la: kudika060690 14 Iulie 2010 15:10
fecundare in vitro 1 De la: cocolino_healthy 25 Mai 2011 17:52
Film 7 De la: mezeimelinda 23 Iulie 2014 21:02