7 gustari sanatoase

O dieta sanatoasa consta in alimente bogate in nutrienti, fibre, vitamine si hranirea corecta a organismului. Infometarea este o problema destul de grava deoarece foarte multe persoane considera ca daca stau flamande, vor pierde in greutate. Pentru a slabi, nu trebuie sa te chinui sau sa te abtii. Important este sa iti schimbi stilul de viata, sa faci baby steps in directia unei alimentatii sanatoase. Take it easy! Sa slabesti poate fi chiar placut!

O dieta sanatoasa consta in alimente bogate in nutrienti, fibre, vitamine si hranirea corecta a organismului. Infometarea este o problema destul de grava deoarece foarte multe persoane considera ca daca stau flamande, vor pierde in greutate. Pentru a slabi, nu trebuie sa te chinui sau sa te abtii. Important este sa iti schimbi stilul de viata, sa faci “baby steps” in directia unei alimentatii sanatoase.

Take it easy! Sa slabesti poate fi chiar placut!


Este foarte important sa respectam programul de 5 mese pe zi: 3 mese principale si 2 gustari. Conteaza foarte mult calitatea alimentelor, si nu cantitatea.

Iata 7 gustari sanatoase pentru perioada dintre mese:

1. Rosii cu mozzarella

Aceasta gustare este sanatoasa si echilibrata si se prepara foarte rapid. Ai nevoie doar de doua rosii, felii de mozzarella, busuioc proaspat si o lingura de ulei de masline.

O portie contine aproximativ 180 de calorii.

2. Salata de fructe

Salata de fructe poate reprezenta o gustare satioasa si poate fi consumata oricand, chiar si la munca. Adauga cat mai multe fructe pentru diversitatea gustului: mar, para, struguri, afine, ananas, capsune, rodie, portocala sau mandarina si banana. Feliaza fructele si pune-le intr-un bol.

Sfat: consuma salata fara frisca deoarece aceasta contine foarte multe calorii si distruge adevaratul gust al fructelor.

O portie contine aproximativ 150 de calorii.

3. Cartofi copti cu branza

Cartofii copti reprezinta o sursa buna de potasiu, vitamina C si fibre. Spala doi cartofi de marime mijlocie, cresteaza-i si pune-i la cuptor. Adauga o lingurita de branza sau cascaval cu 3-4 minute inainte de a ii scoate. Presara cateva frunze de patrunjel pentru un plus de savoare.

O portie contine aproximativ 150 de calorii.

4. Omleta cu mirodenii

Omleta este o optiune rapida pentru o gustare. Pentru preparare ai nevoie de 2 oua, o lingurita ulei de masline, putina ceapa verde sau ceapa rosie si busuioc.

Sfat: adauga mai intai ceapa pentru a se rumeni si apoi pune ouale. Foloseste busuioc sau patrunjel pentru savoare.

Gustarea este gata in 3 minute, iar o portie contine aproximativ 200 de calorii.

5. Iaurt cu fructe
Kudika Tarot

Vizionare placuta


Kudika
13 Decembrie 2010
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri