Cu ocazia aniversării a 100 de ani de existenţă a companiei Panasonic, în cadrul evenimentului de prezentare a produselor Panasonic Convention 2018, organizat în Palma de Mallorca, Panasonic a invitat peste 2.000 de oaspeţi pentru a trece în revistă inovaţiile semnificative cu care compania a contribuit în ultimii 100 de ani la îmbunătățirea aspectelor sociale, oferind oamenilor şansa la o viaţă mai bună. În cadrul evenimentului, Laurent Abadie, CEO Panasonic Europe, a prezentat planurile de viitor ale companiei precum şi viziunea acesteia asupra contribuției la implementarea principiului O viaţă mai bună, o lume mai bună - sloganul companiei Panasonic.
Pentru zona B2B, la Convenţia Panasonic din acest an, participanţii au avut ocazia să descopere o gamă vastă de produse inovatoare, de la soluții de business interconectat la soluții de îmbunătățire a aparatelor de aer condiționat. În plus, Panasonic lansează o unitate complet nouă de retail, cu soluţii tehnologice de ultimă generaţie pentru comercianții de top.
Laurent Abadie, CEO şi preşedinte al Panasonic Europe, declară: “Chiar de la înfiinţarea Panasonic am fost mereu receptivi la provocările societăţii şi am dezvoltat tehnologii care să ofere oamenilor şansa de a progresa atât în ceea ce privește modul în care trăiesc cât şi modul în care muncesc. Evaluăm posibilităţile şi ne imaginăm cum putem face lucrurile mai bine. De la soclul duplex de lămpi lansat în 1920, fabricat folosind metal reciclat, până la secţiunile filetate ale becurilor uzate reutilizate pentru a facilita producţia unor articole de înaltă precizie. Deşi reciclarea este astăzi răspândită, această responsabilitate faţă de societate şi determinarea de a îmbunătăţi vieţile oamenilor au fost elemente esenţiale care au contribuit la inovaţiile Panasonic din ultimii 100 de ani.”
Spune-ti parerea!