comunicat de presă
Procter & Gamble a primit distincția Brand Marketer of the Decade în cadrul festivalului Cannes Lions, ca o recunoaștere a performanței constant excepționale pe care creativitatea companiei a înregistrat-o în ultimii zece ani, fiind selectată dintre marii advertiseri la nivel global.
P&G s-a clasat în top prin palmaresul celor 243 de premii - 7 Grands Prix, 1 Grand Prix for Good, 3 Creative effectiveness Lions, 2 Titanium, 49 Gold, 4 Glass, 77 Silver și 100 Bronze Lions – pe care compania le-a obținut la Cannes Lion, începând din 2010, fiind considerată cel mai mare advertiser din lume, cu prezență în multe piețe la nivel global.
Printre cele mai importante campanii P&G care s-au remarcat de-a lungul timpului menționăm: #LikeAGirl pentru Always, care a provocat renunțarea la stereotipurile asociate femeilor și fetelor, prin creșterea încrederii acestora, precum și campania #ShareTheLoad pentru Ariel, in 2017, care a urmărit să reconstruiască diferit miturile, privind rolurile pe care femeile și bărbații le împart într-o gospodărie.
Accesati link-ul pentru vizualizarea campaniilor P&G care au contribuit la obtinerea distinctiei:
https://us.pg.com/blogs/cannes-2020/
Despre Procter & Gamble: P&G deservește clienți din întreaga lume având unul dintre cele mai puternice portofolii de mărci importante, de calitate şi de încredere, precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, head&shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene®, Tide®. Comunitatea P&G cuprinde operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume. Vizitați https://www.pg.com pentru ultimele știri și informații despre P&G și mărcile sale.
Spune-ti parerea!