„Dezvoltarea 5 to go în țară este una dintre direcțiile noastre strategice începând cu anul 2020. Preluarea Take Five Coffee este un pas important pentru noi, fiind prima tranzacție de acest gen. Întotdeauna am fost aproape de antreprenorii locali, am ales să colaborăm cu producători locali și să susținem micile afaceri independente, prin parteneriate sau know-how, ori de câte ori am putut. Este o zonă nouă pe care o explorăm, aceasta de achiziții, însă este un pas natural în strategia noastră de dezvoltare. Cu atât mai mult cu cât poate fi și un ajutor pe care îl oferim celor care nu mai pot susține investițiile și cheltuielile unei afaceri HoReCa, în acest context instabil”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Investiția estimată în reamenajarea celor 3 cafenele este de peste 50,000 euro. Ele vor fi operate în sistem de franciză de către parteneri actuali, care au cel puțin încă o cafenea gestionată cu succes în oraș.
Despre 5 to go
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent a depășit pragul de 250 de locații și este cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. Pentru că cifra 5 reprezintă elementul de structură a brandului, echipa 5 to go oferă clienților cinci motive principale să revină în una dintre cafenelele din grup: gustul, profesionalismul, rapiditatea, diversitatea și stilul de viață.
Spune-ti parerea!