“Un design estetic nu trebuie să însemne neapărat că produsul trebuie să fie unul foarte scump. De exemplu, tinerii preferă parfumuri de top, dar nu foarte scumpe, care sunt comercializate în ambalaje elegante, premium. Aceste ambalaje ne oferă o idee și o direcție pentru design-ul produselor noastre, ne ajută să înțelegem și să creăm modelele și culorile pe care oamenii le folosesc și le iubesc”, explică Yuan Ze, directorul Industrial HONOR Design și cel care este responsabil pentru design-ul întregii game de produse de tip smartphone și non-smartphone de la HONOR, inclusiv de seria flagship Magic, seria HONOR N, dar și de produsele de tip wearables.
Uneori, design-ul unui smartphone, mai ales pentru seriile mid-range, reprezintă categoria unde se fac cele mai multe compromisuri. Însă, în ceea ce privește smartphone-ul HONOR 70, această decizie a fost lăsată utilizatorului, care a avut de ales între design special și ușor sau telefon rezistent la apă. Cele mai multe persoane din targetul principal au ales design-ul ușor și aspectul elegant al smartphone-ului. Pentru a putea adăuga telefonului funcția waterproof, corpul acestuia ar fi trebuit să fie mai gros, ceea ce nu se mai regăsea în preferințele grupului țintă.
Materialul folosit este și el foarte important atunci cand vine vorba despre crearea unui smartphone, pentru că diferite materiale pot crea efecte vizuale variate și pot influența design-ul final al produsului.
În plus, un alt aspect de care HONOR ține întotdeauna cont în design-ul produselor sale este sustenabilitatea. De exemplu, tăvițele pentru telefoanele din seria HONOR Magic sunt realizate dintr-un produs secundar rezultat din procesarea trestiei de zahăr, iar ambalajul din plastic care protejează încărcătoarele și cablurile de date din cutii a fost înlocuit cu hârtie.
Spune-ti parerea!