În internetul românesc, Andreea Balaban e demult un brand. Cum se înțelege brandul Andreea Balaban cu omul Andreea Balaban? ”Sunt totuna”, spune ea. ”Brandul a apărut din om, fără o coregrafie stabilită în prealabil – și nici acum nu există una clară. A apărut din pasiunile (și nervii) unei fete care nu se regăsea în aproape nimic din ce era la modă în 2010”.

Un povestitor implicat în societate

Andreea recunoaște că scrie mult, vorbește și mai mult, se și filmează vorbind. Dar mai ales o pasionează frumosul (nu neapărat și expresia ”oameni frumoși”) și încearcă să-l împărtășească cu cei din jur, în toate formele și să îl primească înapoi, să facă ping-pong cu idei, valori, pisici, culori și credințe.

”Cred că sunt, sau asta visez să fiu, un povestitor implicat în societate, în domeniile pe care le cuprind, în temele pe care le expun, în comunitate. Și când spun comunitate, mă refer la oamenii care, chiar și punctual, îmi acorda atenție și încredere, la #teambalaban”, spune ea ”Încerc pe cât de mult pot să rămân eu, așa cum sunt, autentică, pe bune, să cer ajutorul și să le arăt oamenilor o Andreea cu bune, și cu rele, cu emoții și cu nervi, cu pisici și cu bigudiuri în cap. Nu știu dacă îmi iese mereu, dar asta îmi doresc.”

Bărbații sunt de pe YouTube, femeile - de pe Instagram

O întrebare nu neapărat plăcută: e mai ușor pentru femeie decât pentru un bărbat să devină un brand online?

”Înțeleg foarte bine întrebarea, deși aș prefera sa nu”, răspunde Andreea. ”Cred că depinde. Femeile consumă mai mult social media, dar pe de altă parte, urmărind statisticile YouTube de exemplu, vom observa ca peisajul românesc este dominat aproape în totalitate de bărbați. Prea puține femei aleg să se expună în format video”.

Citește continuarea pe wall-street.ro

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: