Mondelēz International a anunțat lansarea celui de-al cincilea raport anual „State of Snacking™", un studiu global privind tendințele de consum care analizează perspectivele anuale privind modul în care consumatorii iau decizii în materie de gustări. Raportul din acest an relevă faptul că, pe fondul incertitudinii economice globale actuale, consumatorii continuă să acorde prioritate, să cumpere și să prefere gustările.
Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, acest raport a fost lansat inițial în urmă cu cinci ani, pentru a sprijini misiunea Mondelēz International de a conduce viitorul snacking-ului. Ultima jumătate de deceniu de analiză a atitudinilor și comportamentelor în rândul a mii de consumatori din 12 țări a arătat o tendință constantă a consumatorilor de a prefera gustările în detrimentul meselor.
În acest an, Mondelēz lansează, de asemenea, o campanie de sine stătătoare și complementară, State of Snacking: Future Trends, care prezintă macrotendințele pe termen mai lung ale consumatorilor care modelează viitorul snacking-ului. Aceste macrotendințe includ: schimbarea peisajului demografic, stiluri de viață din ce în ce mai fluide, impactul imperativ asupra oamenilor și al planetei, omniprezența sănătății și a stării de bine și revenirea economiei experienței. Aceste macrotendințe oferă un context suplimentar legat de schimbarea obiceiurilor, oferind o perspectivă asupra modului în care lumea snacking-ului ar putea evolua.
„Tendințele din ultima jumătate de deceniu ale raportului nostru State of Snacking întăresc faptul că, în ciuda unui mediu dinamic continuu și a schimbării preferințelor, snacking-ul rămâne un pilon integrant în viața consumatorilor globali", a declarat Dirk Van de Put, președinte și CEO al Mondelēz International. „Pe măsură ce consumul cu intenție evoluează, consumatorii aleg gustările conștient, cu intenție și atenție, iar noi le oferim posibilitatea de a face alegeri cu ajutorul brandurilor noastre, ca parte a misiunii de a deveni un lider global în materie de gustări."
Sondajul demonstrează dorința tot mai mare a consumatorilor de a găsi gustări care să ofere atât satisfacție, cât și aliniere la valorile personale și de mediu. Consumatorii se bazează pe gustări pentru beneficiile percepute, cum ar fi creșterea energiei (75%), îmbunătățirea stării de spirit (74%) și alinierea la obiectivele de fitness (70%). În plus, 63% dintre consumatorii intervievați caută gustări cu impact mai mic asupra mediului. Mondelēz International continuă să fie liderul industriei de snacking în ceea ce privește adaptarea la preferințele în evoluție ale consumatorilor, asigurându-se că fiecare gustare oferă o oportunitate de conectare și de conștientizare, acordând în același timp prioritate dorințelor consumatorilor.
Despre Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 36 de miliarde de dolari în 2023, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții și gustările coapte OREO, Rittz, LU, Clif Bar și Tate's Bake Shop și ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră a Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index. Vizitați www.mondelezinternational.com sau urmăriți compania pe Twitter la adresa www.twitter.com/MDLZ.
Spune-ti parerea!