Cand am patruns, acum cativa ani buni, in lumea magica a marketingului digital creat cu tot felul de “unelte” care pareau din alta lume am fost complet vrajita si mi-am dorit sa stiu cat mai multe, sa le descopar toate secretele si ca un adevarat magician sa ajung la bagheta care detine toate “puterile”.
De la distanta si cu putina teorie la baza, AdWords imi parea un instrument bizar, cu un proces mult prea complex si tehnic in spate, care imi dadea fiori pe sira spinarii doar auzind termeni precum conversii, grafice, average CPC, CTR sau PPC. Insa, uitandu-ma putin in urma mi-am adus aminte ca si SEO mi-a trezit aceleasi emotii cand am facut pentru prima data cunostinta ajungand, ulterior, sa-mi placa, sa ma intrige, sa ma reprezinte si sa gandesc in cuvinte cheie.
Pentru ca sunt convinsa ca pana nu incerci nu ai de unde sa stii daca un lucru iti place sau nu, daca esti capabil sa-l faci sau mai bine te dai batut, am pornit in aceasta calatorie initiatica in culisele a tot ce inseamna AdWords la cursul cu acelasi nume organizat de OK Institute.
Ce mi-a placut extrem de mult, pe langa faptul ca am reusit sa inteleg lucruri care imi pareau abstracte si grele, a fost atmosfera si modalitatea in care ne-au fost prezentate informatiile. Am primit raspunsuri la intrebarile pe care le aveam, am primit ajutor atunci cand ma impotmoleam si am primit explicatii concrete pentru nelamuririle si problemele mele.
Indiferent daca faci primii pasi in lumea AdWords, daca lucrezi in publishing, in departamentul online al unei companii sau daca ai o afacere pe care vrei sa o promovezi cat mai bine, pentru cine vrea sa invete sau sa aprofundeze cunostintele deja acumulate, cursul AdWords oferit de OK Institute te ajuta in aceeasi masura, important este sa iti doresti, sa fii curios si sa fii pregatit sa treci dincolo de granitele tale.
Spune-ti parerea!