Diana Lupescu este Junior Brand Manager Peroni in cadrul Ursus Breweries, o tanara entuziasta, o femeie de succes care ne povesteste drumul ei intr-o cariera stralucitoare.

10 obiceiuri ale femeii de succes

Diana este una dintre putinele femei care stie totul despre industria berii, a desfasurat numeroase proiecte creative si a reusit sa creasca si sa pozitioneze brandul Peroni intr-un mod aparte pe piata din Romania. Prin intermediul campaniilor de success initiate de-a lungul timpului sub coordonarea ei si asocierile cu lumea modei si a designului, brandul si-a afirmat de-a lungul timpului inclinatia catre design, rafinament, stil si creativitate, un exemplu recent fiind sustinerea Romanian Design Week.

1. Povesteste-ne un pic despre prima ta zi in cadrul companiei Ursus Breweries. Ce greutati ai intampinat, cum ti s-a parut echipa de atunci, care a fost prima impresie in ceea ce priveste compania?

Fascinant! Aceasta e senzatia pe care am trait-o si pe care continui sa o traiesc si acum dupa doi ani in Ursus Breweries, la care adaug curiozitatea si dorinta de a contribui la proiecte cat mai ample. Am intalnit o echipa primitoare si dornica sa sprijine un nou venit, ce facea primii pasi intr-o companie multinationala . Mangerul meu de atunci a reusit inca din primele zile sa imi ofere o perspectiva de ansamblu si sa ma ajute sa structurez fiecare informatie, asezand-o in sertarul ei.

Partea care a necesitat o mai mare atentie din partea mea a fost cea legata de proceduri si procese specifice unei companii de o astfel de talie, intrucat veneam dintr-o zona ceva mai permisiva din acest punct de vedere. Cu timpul am reusit sa integrez si aceste lucruri, chiar oferindu-mi, mie personal, o mai mare flexibilitate in munca mea.

2. Iti mai aduci aminte cum a inceput drumul tau in cadrul brandului Peroni?

Daca ar fi sa enunt tot printr-un cuvant acest lucru, as spune CURAJOS! Anul trecut, impreuna cu echipa mea, am pus bazele parteneriatului cu cei de la Romanian Design Week, singurul eveniment national dedicat lumii fascinante a designului si in acelasi timp, am pus temelia primului proiect dedicat in intregime continutului de brand - blogul Peroni Diario. Peroni este un brand de bere care a reusit sa isi croiasca propria voce si sa spuna povesti autentice. Da, sunt atasata de acest brand, pentru ca o data cu el, am reusit sa ma descopar mai bine pe mine ca profesionist si ca om.

3. Ai stiut intotdeauna ca asta vei face?

Am stiut dintotdeauna ca a trai fara a face ceea ce te inspira si fara a lasa ceva in urma muncii tale, nu este un mod de viata pe care sa il aleg. Am cautat cu o curiozitate insetata locuri, oameni si experiente care sa rezoneze cu natura mea si astfel, am ajuns in industria de marketing si comunicare. De multe ori, imi spun ca sunt o norocoasa ca Dumnezeu mi-a dat aceasta ocazia sa dau sufletului ceea ce vrea sufletul, pentru ca, simt eu, munca a devenit o pasiune pentru mine.

4. Ce te atrage cel mai mult la industria berii, o industrie destinata in primul rand barbatilor?

Cred ca am depasit de ceva timp paradigma in care doar anumite industrii sunt potrivite pentru barbati sau altele pentru femei. Pasiunea pentru ceea ce faci, nu tine de varsta, sex sau culoarea pielii, ci cat de bine rezoneaza cu tine. Pentru mine, industria berii are o dinamica si inovativitate aparte, cum ar fi modul in care se comunica si se creeaza noi sortimente de bere. Plus de asta, berea in sine are o istorie indelungata, care ajunge sa te fascineze ori de cate ori auzi o noua poveste a unui berar. Dintr-o perspectiva profesionala, acest mediu in care exista o competitie intensa vine la pachet cu provocari continue, insa si cu o satisfactie enorma.

Romanian Design Week 2016
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: