Setari Cookie-uri

Interviu cu Diana Lupescu: "Peroni Nastro Azzuro este La Grande Bellezza a carierei mele"

"Nu sunt adepta retetelor si a cheilor care iti ofera succesul absolut, ci cred mai degraba in lucrurile facute temeinic, cu pasiune si in timp. Fac un exercitiu constant eu cu mine, in a-mi repeta convingerile si intelepciunile deprinse de-a lungul timpului, insa si a adauga noi experiente care sa imi permita sa ma dezvolt ca om, ca profesionist."

9. O femeie de succes este in acelasi timp o femeie foarte ocupata. Cum reusesti sa impaci viata personala cu cea profesionala?

Nu se impaca, ci se completeaza ca intr-un dans in doi. Atunci cand faci ceea ce iti place, te dedici pasiunii tale si ai norocul sa te inconjori de oameni care te sprijina in alegerile tale, inveti sa te adaptezi din mers. Nu stiu pe cineva care sa isi faca un plan structurat din acest punct de vedere, ci cred ca pe masura ce inaintezi gasesti modalitatea prin care sa combini armonios cele doua laturi. Nu va exista niciodata un echilibru, e chiar utopic sa te gandesti asa, insa poti sa ai credinta ca ceea ce faci, faci cu inima deschisa lucrurile se imbina frumos.

10. Povesteste-ne un pic despre parteneriatul cu Romanian Design Week. Cum a pornit aceasta colaboarare si de ce tocmai brandul Peroni?

Atunci cand vorbim despre un brand ca Peroni, iesim din sfera cu care ne-am obisnuit pana acum atunci cand vine vorba despre un brand de bere. Prin parteneriatul cu Romanian Design Week, Peroni Nastro Azzurro si-a propus sa sprijine comunitatea designului romanesc , sa identifice mintile creative si sa le le ofere contextul potrivit pentru a se exprima in fata lumii.Romanian Design Week Inspired by Peroni a oferit contextul necesar in care noul val de romani talentati sa isi reverse inspiratia si sa arate lumii ceea ce ei fac mai bine.

Citește și:

Anul trecut, la prima editie RDW, am facut primul pas in a exprima dorinta de a sustine industria designului, iar anul acesta, plecand de la valorile brandului si implicit de la ospitalitatea italienilor, am intrat in acest parteneriat pentru al doilea an, RDW fiind cea mai mare initiativa din aceasta sfera. Sustinem si credem in continuare ca brandurile pot contribui la consolidarea valorilor reale in societate.

11. Brandul Peroni isi propune sa aduca eleganta in acest sector. Cat de greu este sa imbini eleganta si rafinamentul cu o bautura dedicata barbatilor?

Intr-un sector care nu este perceput ca fiind unul stilat, exista o bere care reuseste sa puna in prim plan atribute ca stilul, eleganta si rafinamentul, iar asta datorita unei comunicari de brand cu totul si cu totul diferite. Este intr-adevar o provocare sa comunici in alt registru decat o fac in mod obisnuit marcile din industria berii , insa Peroni Nastro Azzurro a dovedit intregii lumi ca se poate. Vorbim aici de lifestyle, industria de fashion, design de obiect, yachting, cinema, delicatese italiene, care reusesc sa te fascineze atunci cand ai parte de experinta potrivita.

Citește și:

12. Care crezi ca este cheia succesului pentru o femeie aflata intr-un domeniu destinat barbatilor?

Nu sunt adepta retetelor si a cheilor care iti ofera succesul absolut, ci cred mai degraba in lucrurile facute temeinic, cu pasiune si in timp. Fac un exercitiu constant eu cu mine, in a-mi repeta convingerile si intelepciunile deprinse de-a lungul timpului, insa si a adauga noi experiente care sa imi permita sa ma dezvolt ca om, ca profesionist. Atunci cand reusesti cand iti descoperi talentul, perseverezi si adaugi si propria ta magie personala, implinirile nu au acum sa nu existe.

13. Ce inseamna pentru tine brandul Peroni?

Este La Grande Bellezza a carierei mele de pana acum, alaturi de care am strabatut drumuri fascinante si care mi-a permis la randul meu sa ma cunosc si sa ma dezvolt din ce in ce mai mult profesional. Este brandul care vorbeste despre arta frumosului, un brand extrem de vizual si bazat pe experiente autentice, de care nu ai cum sa nu te atasezi odata ce ai intrat in contact cu lumea lui. Este o splendoare!

Citește și:

14. Ce surprize ne mai pregateste Peroni?

Peroni Nastro Azzurro va continua sa isi spuna povestea autentica printr-o serie de experiente integrate inspirate din lumea designului, modei, a artei culinare si sa fie un promotor al bunului gust si al alegerilor inspirate de stilul italian. Vom continua sa fim parte din comunitatile celor loiali si a celor care ne apreciaza, printr-o campanie dedicata lor si inspirata de arta de a fi o gazda, care nu are cum sa nu te fascineze si sa te poarte printr-o lume cu adevarat remarcabila.

Vizionare placuta


Kudika
6 Iunie 2014
Echipa Kudika

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.