Mihaela Radulescu a implinit recent 45 de ani. Am decis sa realizez un material special in care sa va arat cele mai frumoase fotografii cu aceasta femeie minunata.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

La 45 de ani si mama unui copil, Mihaela declara in trecut ca nu a trecut de foarte multe ori pragul salilor de fitness - fosta prezentatoare tv prefera sa se antreneze acasa. Stilul de viata sanatos pe care il tine de ani buni o ajuta sa se mentina in forma.

Ce face Mihaela Radulescu pentru a arata asa?

Vedeta lucreaza in fiecare zi, 30 de minute.
Mihaela spune ca ai nevoie de multa ambitie si rabdare. Abdomenul sau – zona de care este cea mai mandra – “sufera” zilnic, fiind supus la exercitii fizice.

Visul oricarui barbat (si al nostru, despre ei ) , dar nici noi, femeile, n-ar trebui sa ne lasam ! Abdomenul din imagine nu arata asa de la Photoshop, ci pentru ca e “chinuit” in fiecare dimineata a vietii lui (mai ales dupa ce a nascut si era odios) cu:


- 20 de abdomene clasice, din alea cu spatele lipit perfect de covor si picioarele ridicate si indoite la 90 de grade
- 20 leg lifts – tot cu spatele lipit de covor, dar cu picioarele intinse, executand balansuri fata-spate
– cate 20 de cot-genunchi (cu capul ridicat si sprijinit de maini, dar tot pe covor, cu picioarele ridicate si indoite la 90 de grade, incerci sa atingi cotul de genunchiul opus).
” – scria vedeta pe blogul sau.

In ceea ce priveste dieta, iubita lui Dani Otil mananca foarte sanatos. O data pe luna, timp de o saptamana, aceasta tine o cura de detoxifiere pentru a isi curata organismul:

“Nu-mi plac dietele si nu cred in infometare, dar am descoperit ca-mi face tare bine cate o cura de detoxifiere, pe care incerc sa o tin cate o saptamana pe luna, cam asa :

- suc de legume in fiecare dimineata (castravete, ginger, telina siincerc sa-l fac mai placut, adaugand si un mar)
- inlocuiesc cafeaua cu ceai verde, la care adaug putin ginger si multa lamaie.
- imi fac un masaj cu sare de Himalaya (aia grunjoasa) la picioare, incepand de la talpi si pana la solduri - stimuleaza circulatia si sistemul limfatic si ca bonus, lasa pielea foarte fina.
- mananc de 3 ori pe zi, la ore fixe, fara rontaieli intre mese. De sete, beau apa si iaurt lichid, dar numai intre mese, nu in timpul lor.


- nu mananc decat un singur fel de mancare (bine, asta fac in general, pentru ca 2 feluri devin o capcana:))
- cu cel putin 3 ore inainte de somn opresc orice pofta de mancare si "ma satur" doar cu ceaiuri fara teina sau apa.
- adaug proteine la fiecare masa, ca sa-mi mentin nivelul energetic si sa-mi tin in ordine zaharul din sange.
- pentru ca iarna pierdem energie ca sa ne mentinem caldura in organism, e bine sa alegem doar mese calde, nu reci, cu exceptia salatelor, dar care nu trebuie sa stie ce-i ala sos.
La toata treaba asta, adaug portia zilnica de sport si miscare. Cand reusesc sa mai fac si cate o fapta buna si sa am si ...voie buna, simt ca traiesc exact asa cum imi doresc.

Incercati, n-aveti de pierdut decat..niste kilograme si ceva din simpatia celor din casa:)), care vor fi usor derutati de noua schimbare.... Vor sfarsi prin a va intelege, mai ales cand vor vedea ca radiati si aveti si mai multa energie pentru ei....

foto interior si prima pagina: Facebook

Cura de detoxifiere cu mere iti reseteaza metabolismul
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: